دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1398 - 00:15
جام جهانی والیبال 2019؛

سروقامتان ایران آماده غلبه بر کانگوروها

تیم ملی ایران آماده است تا دومین پیروزی خود در جام جهانی والیبال را برابر استرالیا جشن بگیرد.
کد خبر : 428957
GetImage.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی والیبال ساعت 11:30 امروز در شهر ناگانو ژاپن به مصاف استرالیا می‌رود.


شاگردان ایگور کولاکوویچ پس از قبول دو شکست 3 بر یک مقابل روسیه و مصر با همین نتیجه برابر کانادا به پیروزی رسیدند تا در پایان روز سوم در رده هشتم جدول 12 تیمی مسابقات قرار بگیرند. 


در سمت مقابل استرالیا در شرایطی برابر بلندقامتان ایران بازی خواهد کرد که روز گذشته اولین پیروزی را پس از قبول دو شکست، کسب کرد. کانگوروها موفق شدند مقابل روسیه 3 بر 2 برنده شوند تا نشان دهند حریف دست و پا بسته‌ای نیستند. آن‌ها در رقابت‌های قهرمانی آسیا در مرحله گروهی موفق به شکست شاگردان کولاکوویچ شدند اما در فینال تن به شکست دادند تا قهرمانی نصیب ملی‌پوشان کشورمان شود.


سروقامتان ایران برای آنکه رتبه مناسبی در پایان رقابت‌های جام جهانی کسب کنند، باید امروز برابر استرالیا به پیروزی برسند تا در شرایط روحی و روانی مناسبی قرار بگیرند و انگیزه مناسبی برای مصاف با تیم‌های خوبی چون برزیل، لهستان و آمریکا داشته باشند. موفقیت در این رقابت‌ها می‌تواند به سود والیبال ایران باشد تا ملی‌پوشان کشورمان با شرایط روحی ایده آلی آماده مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو شوند.


برنامه روز چهارم جام جهانی والیبال به شرح زیر است:


مصر -- کانادا ساعت ۵:۳۰ ناگانو


لهستان -- آرژانتین ساعت ۷:۰۰ فوکوئوکا


برزیل -- روسیه شنبه ساعت ۸:۳۰ ناگانو


تونس -- ایتالیا ساعت ۹:۳۰ فوکوئوکا


استرالیا -- ایران ساعت ۱۱:۳۰ ناگانو


ژاپن -- آمریکا ساعت ۱۳:۵۰ فوکوئوکا


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته