دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1398 - 15:31
معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم اختتامیه نمایشگاه ایپاس خبر داد؛

عملیاتی شدن تجهیزات و سامانه‌های نوین در مأموریت‌های نیروی انتظامی

معاون هماهنگ کننده ناجا از عملیاتی شدن تجهیزات و سامانه‌های نوین در مأموریت‌های نیروی انتظامی خبر داد.
کد خبر : 428936
3.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار محمدعلی نوری‌نژاد، در مراسم اختتامیه نمایشگاه تجهیزات و لوازم پلیسی گفت: برگزار این نمایشگاه به تقویت تولیدات ما کمک خواهد کرد.


وی گفت: هفته ناجا فرصتی است تا پلیس جامعه و مردم را نسبت به تکالیف اجتماعی خود آشنا کند، این امر اگر به درستی صورت بگیرد اجرای مأموریت‌ها راحت‌تر خواهد بود.


معاون هماهنگ‌کننده ناجا تصریح کرد: برخی از همکاران ما در ناجا در خصوص تأمین ارائه خدمات در غرفه‌ها حضور و کاملاً به کار اشراف داشتند.


وی در تشریح اهداف تعیین‌شده برای برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد:  شناسایی تجهیزات و سامانه‌های نوین انجام و در مأموریت‌های نیروی انتظامی عملیاتی شود و گسترش علم و فن‌آوری در این نمایشگاه از دیگر اهداف ما بود.


نوری نژاد ادامه داد: ایجاد نمایشگاه ایپاس، فرصتی است تا بین تولیدکننده و مصرف‌کننده ارتباط برقرار شود، از نخبگان حمایت خواهیم کرد و به تجاری‌سازی تولیدات و تحقیقات کمک خواهیم کرد و در امر اقتصادی نیز بخشی از تکالیف در اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


وی افزود: در ارزیابی این دوره از نمایشگاه باید بگویم که برگزاری آن در ارتقا تولید به لحاظ تنوع حرف برای گفتن داشت و چینش نمایشگاه مناسب‌تر از گذشته بود و امور نیز منظم‌تر انجام شد.


نوری‌نژاد اظهار کرد: نیروهای انتظامی عملیات گسترده‌ای دارد و در این عملیات تجهیزات و به‌روز بودن آن حرف اول را می‌زنند.


وی افزود: دریکی از روزهای منتهی به اربعین پارسال، ۱۲۸ هزار نفر به‌صورت قانونی عبور کردند که به کمک تجهیزات پلیسی این اقدام عملی شد.


معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: در حمل‌ونقل، در برنامه ۵ ساله چهارم پذیرفته‌شده بود که تلفات جاده‌ای افزایش پیدا کند، اما با تمهیدات پلیس این رقم به کمترین میزان خود نسبت به سال قبل شد و با استفاده از تجهیزات پلیسی به دنبال کمتر شدن تلفات جاده‌ای هستیم.


وی افزود: درمجموع تمام تلاش‌ها و فعالیت‌ها باید منتج به پیاده‌سازی رونق تولید شود.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته