دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1398 - 02:00
ویژه دانشجویان استان قزوین؛

دوره آموزش مربی‌گری درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی برگزار می‌شود

دوره آموزش مربی‌گری درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی به همت هیئت ورزش همگانی و هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان قزوین در دو بخش بانوان و آقایان ویژه دانشجویان این استان برگزار می‌شود‌.
کد خبر : 428865

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به گفته صاحب‌نظران حوزه ورزش دانشگاهی «آموزش» یکی از روش‌های موثر ترویج ورزش و علمی‌سازی آن است. کارگاه و دوره‌های آموزشی رشته‌های ورزشی منجر به تشویق دانشجویان به ورزش می‌شود. هم‌چنین حضور در این کارگاه‌ها و اخذ مدرک این دوره‌های آموزشی برای دانشجویان رزومه محسوب می‌شود.


هیئت ورزش همگانی و هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان قزوین دوره مربیگری درجه ۲ آمادگی جسمانی را در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌کند.


تمامی دانشجویان هر استان از دانشگاه‌های موسسات و مراکز آموزش عالی، آزاد اسلامی، پیام‌نور، علمی کاربردی، علوم پزشکی می‌توانند در این دوره‌های آموزشی و درباره رویدادهای ورزشی و برنامه‌های هیئت ورزش‌های دانشگاهی آن استان شرکت کنند.


متقاضیان حضور در این کارگاه می‌توانند تا پانزدهم مهرماه سال جاری جهت ثبت نام در این کارگاه اقدام کنند. برای حضور در این کارگاه باید مدرک درجه ۳ عملی آمادگی جسمانی و فیش واریزی این کارگاه (هزینه برای دانشجویان ۱۴۰ هزار تومان و برای افراد آزاد ۲۲۰ هزار تومان) به هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان قزوین واقع در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تحویل دهند.


همچنین هیئت ورزش‌های همگانی و هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان قزوین دوره مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی آقایان (ویژه دانشجويان) را نیز برگزار خواهد کرد که تا ۱۷ مهرماه سال جاری دانشجویان  می‌توانند برای ثبت نام در این کارگاه اقدام کنند.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته