دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1398 - 15:43
آبان ماه برگزار می‌شود؛

دومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان شمالی

دومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان شمالی در ۲۴ رشته برای دانشجویان دختر و پسر، آبان ماه سال جاری به همت هیئت ورزش فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.
کد خبر : 428705

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان شمالی در ۲۴ رشته برای دانشجویان دختر و پسر، آبان ماه سال جاری به همت هیئت ورزش فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان شمالی در این المپیاد در رشته‌های جودو، هندبال، بدمینتون، تنیس روی میز، دوومیدانی، والیبال، کشتی، فوتسال، تکواندو، شنا، بسکتبال، شطرنج و کاراته به‌رقابت خواهند پرداخت. دانشجویان تا 14 آبان ماه سال جاری مهلت دارند برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کنند و از 28 این ماه مسابقات این المپیاد برپا خواهد شد. 


حمید رمضانی رئیس امور کمیته‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار آنا با اشاره به دومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان شمالی اظهار کرد: این المپیاد سال گذشته برای نخستین بار در این استان برگزار شد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت. 


وی افزود:  سال گذشته بیش از 2هزار و 200 نفر در این رقابت‌ها شرکت کردند که امسال پیش‌بینی می‌شود تعداد بیشتری از دانشجویان شرکت کنند. دومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان شمالی به همت هیئت ورزش دانشگاهی این استان برگزار شده و مسابقات رشته‌های انفرادی به میزبانی هیئت‌های این استان و مسابقات رشته‌های جمعی به میزبانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان شمالی برگزار می‌شود.


به گفته رئیس امور کمیته‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، سومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان شمالی قرار است به میزبانی شهرستان‌های استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد. 


انتهای پیام/4084/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته