دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1398 - 14:04
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تأکید کرد

لزوم ایجاد فضایی توأم با امنیت و آرامش برای دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: باید فضایی توأم با امنیت و آرامش برای دانشجویان، استادان و کارکنان در واحدهای دانشگاهی ایجاد کرد.
کد خبر : 428683
1556204468-img-3956.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از واحد تهران مرکزی، شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، جمعی از رؤسای واحدها و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد تهران جنوب برگزار شد.


آقامیری در این جلسه با تأکید بر دستیابی به شرایط مطلوب در مسایل آموزشی و روند ثبت‌نام دانشجویان گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا همه امور دانشجویان در محیط داخلی دانشگاه انجام شود.


وی همچنین بر لزوم اجرای موارد ایمنی در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تأکید کرد و افزود: رؤسای واحدهای دانشگاهی استان تهران باید تمامی موارد ایمنی مربوط به حوزه عمرانی از جمله مقاومت و استحکام، آسانسورها، ساختمان‌ها، کلاسهای درسی، اماکن اداری و آموزشی، آزمایشگاهی، ورزشی را مورد توجه ویژه قرار گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اظهار کرد: باید فضایی توأم با امنیت و آرامش برای دانشجویان، استادان و کارکنان در واحدهای دانشگاهی ایجاد کرد.


راه‌اندازی نرم‌افزار پیام‌رسان دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب


رامین خواجوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از راه‌اندازی نرم‌افزار پیام‌رسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات دانشجویان، تسریع در امر ثبت‌نام و همچنین ارتباط بین دانشجویان، استادان و کارکنان نرم‌افزار پیام‌رسان در واحد تهران جنوب فعال شد.


وی افزود: کتابفروشی آنلاین نیز از دیگر خدماتی است که با شروع سال تحصیلی جدید در این واحد دانشگاهی راه اندازی شد.


راه‌اندازی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحدهای دانشگاهی استان تهران، فراخوان جذب اعضای هیئت علمی، طرح موضوع دستورالعمل نحوه مشارکت گروه‌های آموزشی و اعضای هیئت علمی در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی واحدهای دانشگاهی، دریافت مجوز نشر دیجیتال آثار اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاهی استان تهران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.


انتهای پیام/4115/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته