دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1394 - 14:08

انعقاد تفاهم نامه واحد اهرم برای تشکیل کارگاه های مشاوره

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم در بازدید از موسسه مشاوره طلوع امید تنگستان گفت: اسلام به عنوان مکتبى جامع و همه‌جانبه‌نگر براى سلامتى روح و روان و سلامتى دینى انسان اهمیتى فوق العاده قایل است.
کد خبر : 42866

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمود قدرتیان خاطر نشان کرد: هر انسان بالغ و خردمندى به طور طبیعى در پى کمال و موفقیت و بالندگى بیشتر در زندگى بوده و همواره در تلاش است تا به هدف و آرزویى که در حیات دنیوى دارد نایل آید؛ از این رو، براى رسیدن به هدف آرمانى خود از هیچ کوششى فروگذار نکرده، سعى مى کند از تمام استعدادها و توانمندى هاى خود بهره می‌گیرد تا به سر منزل مقصود برسد.


وی ادامه داد: اگر قرار باشد هر فردى تنها به خودش متکى باشد و هیچ گاه از تجارب و اندیشه دیگران بهره نگیرد، طبیعى است که به بالندگى و پیشرفت اندکى نائل نشود و به شکوفایى و ترقى زیاد امیدوار نباشد.


قدرتیان افزود: مشاوره فرایندى فراتر از شور و مشورت ساده است و باید داراى ویژگى ها و صفات خاصى باشد. مشاوره فرآیند پویایى است که طى آن مشاور بر اساس اصول روابط اسلامى و انسانى و با تکیه بر مهارت‌ها و توانمندى‌ها به برقرارى ارتباط با مراجعه‌کننده می‌پردازد، به وى کمک مى‌کند تا مشکل و احیانا کمبود اطلاعات خود را برطرف کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم در این بازدید از بخش‌های مختلف این موسسه بازدید به عمل آورد و سپس طی نشستی با مسئولان این موسسه و نیز رئیس بهزیستی شهرستان تنگستان در خصوص تعامل واحد اهرم با این موسسه در خصوص برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزش محور و نیز تشکیل اتاق مشاوره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم با استفاده از ظرفیت مشاوران موسسه طلوع امید تنگستان، ویژه دانشجویان، تفاهم‌نامه‌ای منعقد کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته