دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1394 - 14:45

شیخ علی سلمان: مانع مشورت من با هیئت دفاع می‌شوند/ به پرونده‌ام دسترسی ندارم

دبیرکل جمعیت «وفاق» بحرین از داخل زندان پیام داد که تاکنون نتوانسته است با هیئت دفاعی‌اش مشورت کند و این در حالی است که تنها یک هفته دیگر تا جلسه بعدی دادگاه وقت باقی نمانده است.
کد خبر : 42862

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از «منامه‌پست»، شیخ «علی سلمان» دبیرکل جمعیت «وفاق» بحرین پیام داد: تاکنون نتوانسته‌ام در جریان روند پرونده‌ام قرار بگیرم و حتی از دستیابی به پیش‌نویس دفاعیه شخصی و وکلا منع شده‌ام. مسئولان زندان و دادگاه این شرط را مطرح کرده‌اند که پیش از تحویل جزئیات پرونده به من آنها را بررسی کنند، بنابراین در این‌باره حریم خصوصی میان من و وکلا نقض شده است.


بر اساس این گزارش، «سلمان» افزود: حقیقت این است که درخواست من حتی درباره تبادل نامه‌های کوچک با وکلا برای آماده شدن در دادگاه، به‌وسیله مسئولان زندان و دادستانی رد شده است.


در نخستین جلسه تجدیدنظر همه مطالبات تیم وکلا رد شد و همه تلاش‌های وکلای «سلمان» در این زمینه ناکام ماند. در همین راستا، دبیرکل جمعیت ملی اسلامی بحرین اعلام کرد: در نخستین جلسه دادخواهی، من و تیم دفاع نتوانستیم به محاکمه منصفانه‌‌ای دست یابیم. به‌ نظر می‌آید اوضاع خیلی بدتر شده است و ما هنوز در مرحله تجدیدنظر قرار داریم.


انتهای پیام/

برچسب ها: شیخ علی سلمان
ارسال نظر
قالیشویی ادیب