دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اخلاق ورزشی هادی نوروزی به روایت کاپیتان گسترش فولاد: بارها به عنوان مدافع مقابلش قرار گرفتم، یک بار هم حرکت ناشایست ندیدم

مرتضی اسدی، کاپیتان تیم گسترش فولاد گفت: هنوز هم نمی توانیم از دست دادن هادی نوروزی را باور کنیم و درگذشت کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شوک بزرگی به فوتبال ایران بود.
کد خبر : 42847

کاپیتان تیم گسترش فولاد کاپیتان با تجربه تیم گسترش فولاد در مورد ضایعه از دست دادن هادی نوروزی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: « درگذشت هادی نوروزی برای من و همه بازیکنان فوتبال شوک بزرگی بود که هنوز نتوانستیم آن را هضم کنیم و حتی باور کنیم. به عنوان مدافعی که بارها در تیم‌های مختلف مقابل این مهاجم قرار گرفتم یک بار هم از وی حرکت ناشایست و بی‌ادبی و حتی حرف‌های زشت نشنیدم و او واقعا نمونه یک پهلوان واقعی بود.»


وی افزود : «بارها شده بود در زمین مسابقه بر روی وی خطا کردیم اما او یک بار هم بابت این خطاها از خود عکس‌العمل شدید نشان نداد و این نشان از روح بزرگ هادی نوروزی داشت که احترام همه را جلب می کرد. نبود نوروزی برای فوتبال ما ضایعه بزرگی است که حتی آنچنان شوک بزرگی برای باشگاه ما بود که ما تا دو روز نتوانستیم تمرین کنیم. به نظر من باید سال 94 را در ورزش به نام هادی نوروزی نامگذاری کرد چرا که او ورزشکاری به تمام معنا بود که در فوتبال به حق خودش نرسید. برای هادی نوروزی رحمت و برای خانواده وی و همسر و فرزندان او از خدای بزرگ صبر طلب می‌کنم .»


هدف گذاری تیم گسترش در لیگ پانزدهم


کاپیتان آبی پوشان تبریز درادامه درباره شرایط تیم گسترش فولادگفت : «شرایط خیلی خوبی داریم، برای اردوی 5 روزه به عباس‌آباد آمده ایم تا از شرایط مسابقه و آمادگی بدنی دور نباشیم، کادر فنی برای تیم بازی‌های دوستانه تدارک دیده است.»مدافع با‌تجربه گسترشی‌ها تصریح کرد : «سیاست‌گذاری باشگاه ما در این فصل حضور در 8 تیم بالای جدول است و البته نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی و حضور در جمع 5 تیم بالای جدول داریم. این هدف دور از دسترس نیست چرا که تیم خوبی داریم که می تواند با کسب سهمیه آسیایی برای آذربایجان و هواداران فوتبال این منطقه افتخار آفرینی کند.»


تراکتور از این وضع نجات پیدا می‌کند


کاپیتان سابق قرمزهای تبریز در مورد وضع نامطلوب تیم سابق خود در جدول رده‌بندی هم گفت :« واقعا در مورد تراکتور بعنوان بازیکن قدیمی این تیم فقط این را می‌توانم بگویم که شرایط این تیم چندان خوب نیست. ولی با توجه به شناختی که از کادر فنی والبته بازیکنان این تیم دارم، می‌دانم با درایتی که کادر فنی و مدیران این باشگاه دارند تراکتور از این وضع نجات پیدا می‌کند و به جایگاه خود در جدول رده‌بندی سروسامان می‌دهد.»اسدی در پایان گفت:« هواداران تراکتور به علت علاقه‌ای که به تیم خود دارند هر گاه ما بازیکنان سابق تیم را می‌بینند با ابراز علاقه به ما از وضع بد تراکتور در جدول رده‌بندی می پرسند که ناراحتی آنها مرا هم ناراحت می‌کند چرا که به عنوان بازیکن قدیمی این تیم می‌دانم آنها چه علاقه‌ای به تیم خود دارند و با آن زندگی می‌کنند. من امیدوارم بازیکنان تراکتور و کادر فنی و مدیریتی باشگاه تمام هم و غم خود را برای رسیدن تراکتور به جایگاه واقعی‌اش در جدول رده‌بندی بگذارند و امیدوارم این تیم بتواند به زودی دل هواداران را شاد کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب