دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1394 - 11:42

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی: امیدواریم حقوق بازنشستگان در سال 95 افزایش 17 درصدی داشته باشد

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح کرامت رضوی از سال گذشته گفت: تا کنون 18 هزار بازنشسته در قالب این طرح به مشهد مقدس مشرف شده‌اند و امیدواریم افزایش 17 درصدی حقوق بازنشستگان در سال 95 محقق شود.
کد خبر : 42832

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، علی‌اصغر بیات امروز جمعه در مراسم پیاده‌روی بزرگ خانوادگی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی که به مناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان در پارک لاله گفت: اکنون بالغ بر یک میلیون بازنشسته این مراسم را در سراسر کشور برگزار می‌کنند.


وی افزود: قرار است المپیادهای ورزشی بازنشستگان به‌زودی کلید بخورد و در استان‌های کردستان و لرستان برای برادران و خواهران برگزار شود.


رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طرح کرامت رضوی که از اسفند ماه گذشته آغاز شده طرح مثبت و اثرگذاری بوده است، اظهار کرد: 18هزار بازنشسته تا کنون به مشهد مقدس مشرف شده‌اند.


بیات ادامه داد: درمان برای ما از نان شب هم واجب‌تر است. در این بخش اقدامات مهمی انجام شده است و تأمین اجتماعی در زمان انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی برای بازنشستگان 25 تا 30 درصد تخفیف گرفت. یک ماه دیگر قرارداد بیمه تکمیلی به پایان می‌رسد و انتظار داریم باز هم حمایت‌ها در قرارداد جدید ادامه پیدا کند.


وی گفت: امیدواریم اختلاف دو درصدی رقم مصوب افزایش مستمری در شورای عالی کار برای بازنشستگان با سایر سطوح کارمندی از طریق بن و یا سایر تسهیلات جبران شود و همسان‌سازی حقوق در برنامه ششم توسعه گنجانده شود.


بیات ابراز امیدواری کرد افزایش 17 درصدی حقوق بازنشستگان در سال 95 محقق شود.


در پایان همایش بزرگ پیاده‌روی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در پارک لاله تهران، به نمایندگی از 24 کانون استانی و 300 کانون شهرستانی بازنشستگان با اهدای لوح از سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، و علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته