دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رایزنی بی‌نتیجه سعودی‌ها / امیدهای ایران به یمن رسیدند

تیم ملی امید ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی زیر ٢٣ سال غرب آسیا روز شنبه به مصاف یمن می‌رود.
کد خبر : 42736

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از آنکه عربستان در جریان مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا موفق شد بحرین را شکست دهد به دلیل تفاضل گل کمتر از ایران تیم دوم گروه B شد و نتوانست به مرحله بعدی مسابقات صعود کند، رایزنی و لابی‌های شبانه سعودی‌ها برای حضور در نیمه‌نهایی آغاز شد تا راه‌حلی برای حذف ایران پیدا شود.


اما خوشبختانه این تلاش بی ثمر ماند و تیم ملی امید کشورمان به عنوان تیم نخست در مرحله نیمه نهایی حضور پیدا کرد؛ چرا که بر اساس قوانین کمیته مسابقات غرب آسیا در صورت یکسان بودن امتیازات دو تیم در مرحله گروهی، ابتدا نتیجه بازی رو در رو و سپس تفاضل گل و تعداد گل بیشتر تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کند.


بازی ایران و عربستان در مرحله گروهی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید و ایران به دلیل پیروزی 2 بر صفر مقابل بحرین و تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان صدرنشین شد؛ اما عربستان مقابل بحرین به پیروزی 3 بر 2 رسید.


رایزنی و لابی‌های شب گذشته عربستانی‌ها جواب نداد و تیم فوتبال کشورمان به عنوان تیم اول گروه B مسابقات غرب آسیا به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و ساعت 20:30 روز شنبه به مصاف تیم یمن خواهد رفت. عربستانی ها که به شدت از این موضوع ناراحت شدند هتل هالیدی دوحه را ترک کردند. آنها تلاش می‌کردند تا با تغییر قانون تفاضل گل به تعداد گل زده، ایران را حذف و خودشان به مرحله بعد رقابت‌ها برسند.


در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم‌‌های قطر و سوریه با هم مصاف می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته