دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

درخشان: نمی‌دانم چرا برای رفتنم لحظه‌شماری می‌کنند/ فردا پرسپولیسِ مرا ببینید

سرمربی تیم پرسپولیس درباره شایعه برکناری خود از این تیم که در روزهای اخیر سوژه رسانه‌ها شده است، گفت: نمی‌دانم چرا برای رفتنم لحظه شماری می کنند.
کد خبر : 4272

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روز گذشته سرمربی پرسپولیس و قائم مقام باشگاه با یکدیگر در تمرین این تیم ملاقات کردند و در نهایت دو طرف به توافق نسبی برای ادامه همکاری دست یافتند اما رسانه‌ها این توافق را باور ندارند و گمانه‌زنی‌ها برای برکناری درخشان در صورت شکست احتمالی مقابل صبا بیش از پیش قوت گرفته است.


حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: نمی‌دانم دوستان چرا اینقدر برای رفتنم از پرسپولیس لحظه شماری می‌کنند در حالی که من قصد دارم تا آخرین لحظه به کارم در این تیم ادامه دهم.


وی افزود: بازی بسیار سختی را در دیدار با صبا قم در پیش داریم و ذهن من تنها به این بازی و کسب 3 امتیاز مسابقه معطوف است نه حواشی بیرون از میدان.


وی ادامه داد: زمانی که به پرسپولیس آمدم همه تمجید و تعریف کردند اما اکنون وضعیت بسیار متفاوت شده و برخی دوستان هر روز شایعه جدیدی مطرح می‌کنند.


درخشان به آنا گفت: اتفاق جدیدی در تیم رخ نداده است. با نژاد فلاح نیز صحبت کردم و همانطور که پیش از این نیز عنوان شد با قدرت به کار خود ادامه خواهم داد.


سرمربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: فردا برای شکست حریف به میدان می‌رویم و با غلبه بر صبا هواداران، پرسپولیس مرا خواهند دید، بعد از این بازی نیز به مانند سابق کار خود را در پرسپولیس ادامه خواهم داد.


انتهای پیام/

برچسب ها: درخشان پرسپولیس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب