دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران بستری شد/ عیادت علوی‌فاضل به نمایندگی از دکتر میرزاده

دکتر مجتبی علوی‌فاضل از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی که در بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران بستری شده است به نمایندگی از رییس دانشگاه آزاد اسلامی عیادت کرد.
کد خبر : 42711

به گزارش خبرنگار آنا، در پی بستری شدن دکتر علیرضا حسنی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی به علت بیماری قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی از این آزاده و جانباز سال‌های دفاع مقدس عیادت و برای وی آرزوی شفای عاجل کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از توجه بی دریغ دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و علوی فاضل که با حضور صمیمانه و گرم خود در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران از وی دلجوئی و عیادت کرد، قدردانی به عمل آورد.


حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی نیز با آرزوی شفای عاجل برای این آزاده گرانقدر و حافظ کل قرآن مجید از بزرگواری و حسن سلوک ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و معاون ارجمند وی تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته