دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس واحد قوچان: رتبه اعضای هیات علمی این دانشگاه استادیاری به بالا است

رئیس دانشگاه آزاد واحد قوچان رتبه اعضای هیات علمی این دانشگاه را استادیاری به بالا برشمرد و اظهار کرد: این واحد از نظر رتبه بسیار بالا بوده و دارای امتیاز 1844 است که پس از مشهد و قبل از نیشابور که دانشگاهی جامع بوده دومین امتیاز در خراسان رضوی را از آن خود کرده است.
کد خبر : 42707

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی وطن‌پرست در جلسه توجیهی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان، با توجه به تاریخچه این دانشگاه از بدو تأسیس تاکنون گفت: امسال 940 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و این واحد دانشگاهی پس از 27 سال فعالیت خود اکنون دارای بیش از 5 هزار دانشجو است.


رئیس واحد قوچان تصریح کرد: این دانشگاه دارای 6 رشته کارشناسی ناپیوسته، 22 رشته کارشناسی، 25 رشته کارشناسی ارشد و 2 رشته دکتری تخصصی بوده که در سال جاری 67 درصد ورودی‌های جدید را دانشجویان تحصیلات تکمیلی و 33 درصد را کارشناسی به خود اختصاص داده است.


وی با تأکید بر این موضوع که رشته‌های دانشگاه به سرعت و بر اساس نیاز بازار و امکانات موجود دانشگاهی در ساله‌های اخیر افزایش پیدا کرده، اظهار کرد: رشته‌های تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد 8 رشته و کارشناسی 4 رشته بوده که متقاضیان می‌توانند بر اساس اطلاعیه‌های صادره اقدام به ثبت‌نام در رشته‌های مورد نظر خود کنند.


در این مراسم مدیران آموزشی، فرهنگی، مالی و پژوهشی به ارائه نکته‌نظر و توجیه دانشجویان پرداخته و به سؤالات آنها پاسخ دادند.


در این مراسم سلمان تقدیسی یکی از خواننده‌های برتر محلی و کشوری به اجرای موسیقی زنده پرداخت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته