دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به بهانه «روز جهانی کودک»؛

گروه نمایش «کدو زری» از احترام برومند تجلیل می‌کند

در حاشیه اجرای نمایش «کدو زری» به کارگردانی محمد اعلمی، این گروه نمایشی قصد دارد از احترام برومند بازیگر و مجری سابق برنامه کودک تلویزیون به بهانه روز جهانی کودک تقدیر کند.
کد خبر : 42677

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای گروه نمایشی، اجرای نمایش «کدو زری» در روز جمعه هفدهم مهرماه، به تقدیر از احترام برومند به پاس سالیان فعالیت در عرصه کودک و نوجوان، اختصاص می‌یابد. احترام سادات برومند از مجریان قدیمی تلویزیون ایران است که بیش از یازده سال اجرای برنامه کودک را بر عهده داشته است.


در نمایش «کدو زری» که از هشتم مهرماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته است، فروزان بهرام پور، سلمان فرخنده، محمد لقمانیان، علی اعتصامی فر، مینا رمضانی و حامد زحمتکش وظیفه بازی و عروسک‌گردانی را بر عهده دارند.


همچنین حامد زحمتکش دستیار کارگردان، علی بی نیاز و سیاوش عظیمی موسیقی، علی اعلمی طراح دکور، زینب اعلایی، پریسا نعمتی مقدم، نگار خزایی طراحی و دوخت لباس، علی اعتصامی‌فر طراح عروسک، محمد اعلمی و علی اعتصامی فر ساخت عروسک، احسان نصرتی طراح پوستر و بروشور و علی یزدان دوست مشاور رسانه‌ای، دیگر عوامل این نمایش هستند.


«کدو زری» تا بیست و چهارم مهرماه هر شب ساعت بیست به استثنا سه شنبه‌ها در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته