دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1394 - 15:00

جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با قرائت سوگندنامه

جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با حضور اعضای هیات رئیسه و صدها نفر از دانشجویان برگزار شد.
کد خبر : 42661

به گزارش خبرنگار آنا در این جشن که با برنامه‌های متنوعی چون موسیقی و تواشیح همراه بود، معاونت‌های آموزشی، دانشجویی، اداری مالی و پژوهشی به ارائه وظایف حوزه خود و وظایف متقابل دانشجویان در قبال این حوزه‌ها پرداختند.


در ابتدای جشن که با سرود جمهوری اسلامی و سرود دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد متن پیام دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سپس پیام دکتر احمد دزیانیان رئیس واحد دانشگاهی شاهرود که در سفر حج بیت‌الله الحرام به سر می‌برد از سوی سید امیررضا حسینی‌نژاد مدیر روابط عمومی دانشگاه قرائت شد.


در متن پیام دزیانیان آمده است: امروز ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری به دانشجویان و دانش آموختگانی نیاز دارد که با عزمی راسخ قله‌های دانش، پیشرفت و توسعه را در نوردیده و با ایمان و استعانت از حضرت احدیت به عنوان روشنگران و آینده‌سازان جامعه چشم انداز امید بخشی را برای کشور عزیزمان رقم زنند.


در بخش دیگری از این پیام بیان شده است: آغاز سال تحصیلی جدید را همراه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی استان را به شما دانشجویان عزیز و همچنین اساتید گرانقدر و کارکنان پر تلاش و معزز تبریک عرض می‌کنم.


در ادامه این جشن یکی از دانشجویان به نمایندگی از تشکل‌های سیاسی اسلامی سوگند نامه ای را قرائت کرد که دانشجویان نیز این سوگندنامه را با وی همراهی کردند .


در متن سوگندنامه بر رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی و انسانی ، التزام به قانون اساسی ، رعایت قوانین مختلف فرهنگی ، آموزشی ، پژوهشی و انضباطی و همچنین دفاع از هویت و حقوق مادی و معنوی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در حین تحصیل و بعد از فراغت از تحصیل و نیز تلاش برای ارتقای جایگاه علمی و ارزشی آن تاکید شد .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته