دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس هیات والیبال کرمان خواستار برگزاری جشنواره ورزشی در بخش دانشجویی شد

رئیس هیات والیبال کرمان خواستار برگزاری جشنواره ورزشی (بانوان و آقایان) در بخش دانشجویی و در تمامی واحدها بصورت همزمان شد.
کد خبر : 42650

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید حامد میرحسینی در نشست هم‌اندیشی مسئولان تربیت‌بدنی واحدهای استان کرمان که در آن عملکرد تیم‌های منتخب ورزشی استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: باید جشنواره ورزشی (بانوان و آقایان) در بخش دانشجویی طبق آئین‌نامه ارسالی برگزار شود، ضمن آنکه مسابقات ورزشی دانشجویان استان نیز در دو گروه الف و ب به ترتیب آواخر بهمن ماه و اواخر اسفندماه برگزار می‌شود.


دکتر محمود آقاجانی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد استان کرمان نیز خواستار تلاش مضاعف مسئولان تربیت بدنی در پیشبرد اهداف دانشگاه در بخش تربیت‌بدنی و فوق برنامه ورزشی شد.


علی اکبر ثابتی‌پور رئیس شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی استان کرمان هم با بیان نتایج به دست آمده از سوی تیم‌های ورزشی استان نتایج به دست آمده را خوب ارزیابی کرده و به بررسی نتایج پرداخت.


بررسی هزینه آماده‌سازی و اعزام تیم‌های ورزشی از سرانه ورزشی دانشجویی و نحوه استفاده از سرپرست و کادر مربیگری از دیگر دستور کار مطرح شده در این جلسه بود.


در سال تحصیلی گذشته 15 تیم منتخب دانشجویی در مسابقات ورزشی در مرحله کشوری حضور داشته‌اند که واحد کرمان با 12 و واحد سیرجان با 3 رشته بیشترین افتخارات را کسب کرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته