دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1394 - 11:38
در مراسم استقبال از دانشجویان

امیری: رتبه علمی بالای واحد نجف‌آباد، حامل پیام تلاش مستمر علمی برای دانشجویان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: رتبه بالای علمی این واحد دانشگاهی این پیام را برای دانشجویان دارد که موفقیت هر دانشجو در گرو تحقیق و پژوهش علمی است.
کد خبر : 42595

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیدمحمد امیری در مراسم استقبال از دانشجویان پذیرفته‌شده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با تأکید بر لزوم تلاش مجدانه و مستمر علمی دانشجویان گفت: این واحد دانشگاهی در بین 400 واحد دانشگاه آزاد به همراه یکی دیگر از واحدهای دانشگاه آزاد به عنوان واحد جامع مستقل شناخته شده است. حضور در این جایگاه علمی بالا انتظارات را هم از دانشجویان بالا می‌برد.


امیری خطاب به دانشجویان افزود: وظیفه ما به عنوان مسئولان دانشگاه فراهم کردن امکانات مناسب، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز و به‌کارگیری استادان توانمند است و انتظار می‌رود دانشجویان و به ویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از ظرفیت به‌وجود آمده به نحو احسن استفاده کنند.


وی تأکید کرد: نگاه ما به دانشجو به هیچ وجه اقتصادی نیست و مسئولان این واحد دانشگاهی هم موظفند تمام تلاششان را به‌کار بگیرند تا با فراهم آوردن زیرساخت­‌های لازم برای دانشجویان، زمینه را برای رسیدن آنها به بالاترین مقاطع علمی مهیا کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته