دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بادی درامینگ در مدرسه تئاتر سه نقطه

کارگاه بادی درامینگ زیر نظر آزاد گرجی از نیمه دوم مهر در مدرسه تئاتر سه نقطه برگزار می‌شود.
کد خبر : 42582

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، دوره آموزشی بادی درامینگ شامل سه ترم شناخت ریتم، هماهنگی ریتم با بدن و نوازندگی بادی درامینگ است که برروی توانایی هنرجو در مهارت‌های ریتمیک بدنی، هماهنگی اعضای بدن و همچنین نگه داشتن ریتم در اجرا تأکید می‌شود.


بادی درامینگ به منظور دیده و شنیده شدن کار بازیگر، تلفیقی از ریتم و نمایش با دو جنبه سمعی و بصری است. این هنر صرفا به وسیله اندام بدن و شناخت دقیق از مهارت‌های ریتمیک بدنی شکل می‌گیرد.


آزاد گرجی که کارشناس ادبیات نمایشی است، بادی درامینگ را زیر نظر سعید تهرانی فرا گرفت. او آهنگساز و نماینده رسمی خانه تئاتر ایران است و با نواختن سازهای دیوان و باقلاما، هارمونیکا و سازهای کوبه‌ای آشنایی دارد.


وی علاوه بر این سازها، نواختن گیتار فلامینکو را از بابک امینی و یزدان شاه حسینی آموخت. آزاد گرجی تاکنون در آموزشگاه‌های گوناگون به تدریس موسیقی پرداخته و سوابق بسیاری در اجرای کنسرت‌ها و اجراهای تئاتر در سمت نوازنده دارد.


علاقه‌مندان می‌توانند، برای ثبت نام به مدرسه تئاتر سه نقطه، واقع در میدان ولی‌عصر(عج)، بلوار کشاورز، خیابان کبکانیان، نبش خیابان مرتضی‌زاده، شماره 12 مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته