دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ستار‌ه‌های هالیوودی به میان هیولاهای آسیا می‌روند

جیک جیلنهال و پل دانو از جمله ستاره‌های بین‌المللی هستند که در پروژه فیلم ترسناکی از بونگ جون هو کارگردان کره‌ای حضور خواهند داشت.
کد خبر : 42570

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم «اوکیا» (Okja) به کارگردانی بونگ جون هو با حضور چند ستاره آمریکایی و انگلیسی هالیوود ساخته خواهد شد.


خبر تولید فیلم «اوکیا» در جریان جشنواره بوسان مطرح شد که هم‌اکنون در کره جنوبی در جریان است. به گزارش ورایتی قرار است در فیلم «اوکیا» بازیگرانی مانند جیک جیلنهال آمریکایی بازیگر «شبگرد»، «کوهستان بروکبک» و «اورست»، بیل نایی انگلیسی از فیلم‌های «دزدان دریای کارائیب» و «بهترین هتل خارجی ماریگولد»، تیلدا سوئینتن بازیگر انگلیسی «مایکل کلایتن»، «وقایع‌نگاری نارنیا» و «لازم است درباره کوین صحبت کنیم»، پل دانو بازیگر آمریکایی «خون به پا خواهد شد» و «زندانیان» و کلی مک‌دونالد بازیگر اسکاتلندی «جایی برای پیرمردان نیست» و صداپیشه «دلاور» نقش‌آفرینی کنند.



جیک جیلنهال و پل دانو در نمایی از فیلم «زندانیان» به کارگردانی دنی ویلنو


بونگ جون هو کارگردان 46 ساله متولد کره جنوبی دو سال پیش فیلم علمی-تخیلی تحسین‌شده و پرفروش «برف‌شکن» را نیز با بازی چند ستاره بین‌المللی مانند اد هریس، تیلدا سوئینتن، کریس اوانز و جان هارت به عنوان اولین فیلم انگلیسی زبان خود کارگردانی کرده است.


پیرنگ داستان «اوکیا» اعلام نشده، اما بر اساس گزارش‌ها فیلمی ترسناک و در عین حال علمی-تخیلی است که هیولاهایی در آن حضور دارند.


«اوکیا» قرار است بهار آینده در لوکیشن‌های کره جنوبی جلوی دوربین برود و انتظار می رود اوایل سال 2017 به اکران عمومی برسد.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: جیک جیلنهال
ارسال نظر
قالیشویی ادیب