دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مجید‌ جلالی : فوتبالیست‌ها بین 2 تا 20 درصد از درآمدشان را صرف امور خیریه می‌کنند/ چاره‌ای جز هماهنگی با تیم ملی نداریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: به عنوان مربی که سال‌ها با بازیکنان مختلفی کار کرده‌ام با اطمینان می‌گویم که بدون استثنا تمامی فوتبالیست‌های لیگ برتری در کارهای خیر حضور دارند و بین 2 تا 20 درصد از درآمدشان را صرف امور خیریه می‌کنند.
کد خبر : 42559

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص جشنی که موسسه خیریه موعود برگزار کرد، اظهار داشت: « 10 سال پیش با کمک یک عده از خیرین و خانواده‌های علاقه‌مند به کارهای خیر، موسسه خیریه موعود ایرانیان را راه‌اندازی کردیم و پس از دوندگی‌های فراوان موفق شدیم مجوز رسمی این موسسه را کسب کنیم. امروز این موسسه به همت تک تک اعضای آن دارای مدیرعامل و هیات مدیره است.»


وی افزود:« وظیفه این موسسه حمایت از خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست است. به این صورت که از این خانواده‌ها حمایت ویژه‌ای می‌کند و هزینه‌های جاری آنها را تامین می‌کند. این موسسه بیش از 70 خانواده را تحت پوشش دارد و کمک می‌کند تا فرزندان آنها بدون دغدغه ادامه تحصیل دهند.»


سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: «در مراسمی که روز گذشته برگزار شد من از جواد نکونام خواهش کردم به این مراسم بیاید تا روحیه بچه‌ها را بالا ببرد. یکسری اعانات جمع شد و پیراهن جام‌جهانی نکونام هم که با امضای تمامی بازیکنان تیم ملی بود نیز برای فروش در اختیار موسسه قرار گرفت. انشاا... تا پیش از عید نوروز همایش دیگری برگزار می‌شود تا پیراهن نکونام برای فروش گذاشته شود.»


جلالی با اشاره به این نکته که بیشتر فوتبالیست‌ها در کار خیر هستند، ‌بیان کرد: «‌به عنوان شخصی که سال‌های سال مربی بازیکنان مختلفی بوده‌ام و با نسل‌های فراوانی کار کرده‌ام با اطمینان می‌گویم که بدون استثنا تمامی فوتبالیست‌های ایرانی در کارهای خیر حضور دارند و این موضوع تنها مختص جواد نکونام نیست. در این میان درصد کمک بازیکنان تفاوت دارد ولی آنچه برایم محرز شده این است که فوتبالیست‌های حاضر در لیگ برتر بین 2 تا 20 درصد از درآمدشان را صرف امور خیریه می‌کنند و کمک به مردم نیازمند در بین فوتبالیست‌ها نهادینه شده است. خوشحالم که فوتبالیست‌های ایرانی به این نتیجه رسیده‌اند که چه لذتی در کار خیر وجود دارد و با رغبت کامل به همنوعان خود کمک می‌کنند.»


سرمربی سایپا در ادامه حاضر نشد در مورد تیم ملی فوتبال هیچ‌گونه صحبتی را مطرح کند اما درباره تعطیلات فراوان لیگ به خصوص تعطیلی 20 روزه لیگ که بابت تک دیدار ایران و عمان به وجود آمد و لطماتی که تیم‌های لیگ برتری از این موضوع می‌بینند، تصریح کرد: «‌قطعا تعطیلی مکرر لیگ چیز خوبی نیست. همه می‌دانند که فاصله‌ زیاد بین بازی‌ها به کیفیت لیگ لطمه می‌زند و در روند پیشرفت تیم‌های موفق اختلال ایجاد می‌کند، اما وقتی رخدادهای فراوان ملی پیش‌رو است چاره‌ای نداریم جز اینکه با تیم ملی هماهنگ شویم. هر چند مدت تعطیلی لیگ برای مسابقات ملی در تیم‌های اروپایی کمتر است و برای ما بیشتر طول می‌کشد ولی باید بپذیریم که امکانات لیگ‌های اروپایی بهتر از فوتبال ایران است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته