دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

صعود مقتدارانه تیم ملی جوانان به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی فوتبال جوانان با شکست کویت توانست با اقتدار و به عنوان تیم نخست گروه E به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کند.
کد خبر : 42541

به گزارش گروه ورزشی آنا،دیدار دو تیم ملی فوتبال جوانان ایران و کویت از ساعت 19:00 در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد آغاز شد که در نهایت تیم ملی فوتبال جوانان ایران توانست با اقتدار از گروه خود به مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی فوتبال آسیا که در بحرین برگزار می شود؛ صعود کند.برای ایران رضا کرملا چعب و امید نور افکن گلزنی کردند.
ایران با سه برد پیاپی مقابل نپال (10 بر صفر)، اردن (سه بر صفر) و کویت ( دو بر صفر)،15 گل زده و بدون گل خورده و با 9 امتیاز به دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.گفتنی است؛ حدود 1300 تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کرده و به تشویق تیم ملی فوتبال جوانان پرداختند.
علی کفاشیان، رئیس فدراسیون؛ دکتر علیرضا اسدی؛ دبیرکل فداسیون، فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان و مرتضی محصص، سرپرست کمیته فنی و توسعه فوتبال به همراه مسئولین هیات فوتبال و اداره کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
لازم به ذکراست، تیم ملی جوانان صبح فردا چهارشنبه 15 مهر ماه از ساعت 11:10 از طریق فرودگاه مهرآباد از مشهد مقدس، وارد تهران خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب