دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1394 - 16:17

بیانیه دبیران هیات امنا، روسای استانی و واحدهای جامع مستقل دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از آیت‌الله هاشمی

دبیران هیات امنا، روسای استانی و واحدهای جامع مستقل دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه نشست دبیران هیات امنا و هیات موسس با روسای واحدها و شورای سیاستگذاری سما به میزبانی واحد همدان در بیانیه‌ای با بنیانگذار و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر : 42513

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در این بیانیه که از سوی سعید جامه‌بزرگی دبیر هیات امنا و رییس واحد همدان قرائت شد، آمده است: اکنون که در دهه چهارم فعالیت پرافتخار دانشگاه آزاد اسلامی به سر می­‌بریم می­بایست سر تسلیم فرود آوریم در برابر اندیشه سترگ بزرگ مردانی که در التهاب جنگ و غوغای دود و باروت، به آبادی و آبادانی و سازندگی این مرز و بـوم می‌­اندیشدند و اکنون نهالی که با همت و مجاهدت آن اندیشمند فرزانه و سردار بزرگ سازندگی و سرمایه مادی و معنوی حضرت امام خمینی ( ره ) غرس شده، به درخت تنومندی تبدیل شده که سهم مهم و شایسته­ای در توسعه علمی و فرهنگی کشور ایفا می­‌کنند.


حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی


بسیار مفتخریم که پس از یک دوره کوتاه از توفان حاسدان و دست­اندازان به دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت هوشمندانه اعضای هیات موسس امروز شاهد حضور یکی از یادگاران روزهای سخت دفاع و سازندگی در سنگر علم و دانش هستیم.


حضور دکتر میرزاده در صحنه انقلاب و مدیریت اجرایی کشور و دفاع مقدس و اکنون سنگر علم و فناوری یادآور کارنامه درخشان ایشان در تحول مدیریتی و سازمانی در سطوح مختلف اجرائی کشور است. بنابر این در سومین سالگرد فعالیت تیم مدیریتی که توام با بازگشت عقلانیت و اعتدال به دانشگاه آزاد اسلامی می­باشد، باید از تلاش‌­های موثر ایشان برای ایجاد تحول در مدیریت عالیه دانشگاه و انتخاب شایستگان و نخبگان اجرایی و علمی کشور تقدیر و تشکر به عمل آوریم.


حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی


امید واثق داریم تا همواره در ذیل مدیریت مدبرانه و صبوری بی­‌شائبه حضرتعالی مقابل آفت‌ها و تندبادهای سیاسی، دانشگاه آزاد اسلامی به سرعتی افزون­تر نقش موثر خویش در توسعه علمی کشور ایفا نماید و تسریع و تسهیل در انجام امور را سرلوحه اقدامات خویش قرار دهد.


ما دبیران هیات امنا، روسای استانی و واحدهای جامع مستقل دانشگاه آزاد اسلامی تصریح می­نماییم که در این رهگذر با میثاقی دوباره هم پیمان گردیده­ایم تا در تحقق منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای حضرتعالی زمینه گسترش شتابان علمی کشور و سازندگی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را از پایگاه این دانشگاه مردمی رقم زنیم. باشد تا همان­گونه که دولت تدبیر و امید ماحصل پایمردی و خرد­گرایی و مدیریت داهیانه، زمینه بازگشت عقلانیت و اعتدال را در جامعه فراهم آورده بتوانیم سهم موثری در کنار سایر ارکان اجتماع و نظام مقدس جهوری اسلامی در توسعه کشور ایفا نماییم . در پایان از درگاه حضرت باریتعالی توفیقات روز افزون حضرتعالی و تمامی خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی را آرزو می‌­‌کنیم.


همدان- 13 مهرماه 1394


دبیران هیات امنا، روسای استانی و واحدهای جامع مستقل دانشگاه آزاد اسلامی



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته