دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس واحد کهنوج: نیروی انتظامی باعث افزایش روحیه عمومی افراد جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج گفت: امنیت عامل مهم پایداری جامعه و افزایش روحیه عمومی افراد جامعه است که این عمل با ارائه خدمات مناسب از سوی نیروی انتظامی محقق می‌شود.
کد خبر : 42509

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اصغر پوربهزادی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج، با تبریک هفته ناجا مهمترین ویژگی مدیران را حضور میدانی در محیط کار دانست و نیروی انتظامی را از جمله نهادهایی عنوان کرد که مدیران باید به صورت مستقیم بر نحوه انجام کار نظارت داشته باشند.


رئیس واحد کهنوج از آمادگی این واحد دانشگاهی برای همکاری با نیروی انتظامی برای برگزاری جلسات توجیهی و کارگاه‌های آموزشی در راستای فرهنگ سازی صحیح در سطح جنوب استان کرمان خبر داد.


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهنوج نیز عدم ارتکاب جرم را نیازمند فرهنگ‌سازی از سوی نهادهای مربوطه دانست و اظهار کرد: از مسئولان امر انتظار می‌رود در ایجاد و ارتقاء امنیت و فرهنگ سازی لازم در حوزه پیشگیری از جرائم نیروی انتظامی را یاری رسانند.


سرهنگ بهرامی تبیین فرهنگ صحیح در جامعه را اصلاح اخلاقیات و طرز فکر افراد عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی شهرستان کهنوج در این زمینه گام‌های مهمی را برداشته که موجب کاهش حجم بسیار زیادی از جرائم در این شهرستان شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته