دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1394 - 16:03
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

حمایت دبیران هیات امنا، روسای استانی و واحدهای جامع مستقل دانشگاه آزاد اسلامی از عملکرد دکتر میرزاده

دبیران هیات امنا، روسای استانی و واحدهای جامع مستقل دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری نشست پایش امور استان‌ها به میزبانی واحد همدان، بیانیه‌ای در حمایت از عملکرد دکتر میرزاده صادر کردند.
کد خبر : 42505

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در این بیانیه که از سوی سعید جامه‌بزرگی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان قرائت شد، آمده است: بدون شک دانشگاه آزاد اسلامی به مصداق آن درختی است که اصل آن ریشه در بنیه و توانمندی ایران اسلامی و ایرانیان دارد. مصداق بارز اصل 44 قانون اساسی که با تاکید بر بخش خصوصی و فعالیت امور مردم به دست ایشان توفیقات بزرگی را تاکنون به‌ دست آورده است. خداوند سبحان را شاکریم که در عصر نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید توفیق خدمت در این نهاد انقلابی را یافتیم.


ما دبیران هیات امنا و روسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی بر­ خود واجب می‌­دانیم تا در سالگشت مدیریت داهیانه و مدبرانه جناب آقای دکتر میرزاده از اقدامات شایسته و بایسته ایشان در اهتمام ویژه به نگاه علمی و کارشناسانه، دوری از سلیقه محوری، قانون­مداری، استفاده از خرد جمعی در قالب شورا­های راهبردی، طرح‌­های موثر و اثر­گذاری چون شفا و ساها، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، توسعه تحصیلات تکمیلی، باز شدن فضای تشک‌ل­ها با تنوع سلیقه سیاسی در چارچوب قانون، توسعه طرح‌­های فرهنگی ماندگار، توجه به نیازهای بومی و سیاست‌های علمی و فناوری، توجه به تربیت جسمی و روانی و توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی، توسعه عمرانی و شتاب در تکمیل و راه‌­اندازی طرح­‌های نیمه‌تمام، به کارگیری مدیران بر اساس شایسته سالاری و ... اجرای موفق طرح‌­های تجمیع یک و دو و ... تجلیل به عمل آوریم.



جناب آقای دکتر میرزاده؛


ما دبیران هیات امنا، روسای استانی و واحدهای جامع مستقل دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، پیمان می­‌بندیم تا به میثاقی که با شما بسته‌­ایم، پایبند باشیم و ان‌شاءالله به تعهدات قانونی خود در جهت تسهیل فعالیت‌ها و شتاب بخشیدن به توسعه روزافزون علمی و فرهنگی دانشگاه اهتمام روز­افزون داشته باشیم و از مساعی جمیله دولت تدبیر و امید بالاخص ریاست محبوب و مردمی آن جناب آقای دکتر روحانی در حمایت از فعالیت‌های دوران‌ساز دانشگاه آزاد اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می‌­آوریم.


13 مهر 1394 – همدان


دبیران هیات امنا، روسای استانی و واحدهای جامع مستقل دانشگاه آزاد اسلامی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته