دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1394 - 16:18

رئیس واحد فومن و شفت: تلاش مدبرانه و همدلانه اعضای هیات علمی موجب شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت:  تلاش مدبرانه، همدلانه و تعامل مثبت اعضای هیات علمی با مدیریت دانشگاه،  موجب شکوفایی و رشد بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 42501

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید سجاد گشتی در نشست صمیمانه با اعضای هیات علمی که با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه همکاران هیات علمی و غیر عضو هیات علمی در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، در مرحله اول، حافظ و پاسدار منافع این دانشگاه بزرگ هستیم و به این امر مهم، افتخار می‌کنیم.


گشتی افزود: کار علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی، امری مقدس و دارای جایگاه رفیع در جامعه است که باید با کیفی سازی این کار مقدس به منصه ظهور برسد.


وی با تاکید بر افزایش سطح کیفیت آموزش و ... در سطح دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، گفت: با تصویب رشته گرایش‌های جدید کارشناسی ارشد و جذب دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت در این واحد دانشگاهی و همین در راستا، افزایش سطح کیفیت آموزشی و علمی، در کنار تکریم جایگاه دانشجویان، در روند رو به رشد این واحد دانشگاهی موثر واقع شود.


نژاده: با پیگیری‌های انجام شده، 8 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و 10 رشته گرایش در مقطع کارشناسی پیوسته به مجموع رشته گرایش های واحد فومن و شفت برای پذیرش دانشجو از مهرماه جاری، افزوده شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت تصریح کرد: بحمدالله با تصویب رشته‌های جدید در مقاطع کارشناسی پیوسته و نیز کارشناسی ارشد، اکنون 48 رشته گرایش در این واحد دانشگاهی وجود دارد که نیازمند اهتمام ویژه اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی برای جذب و پذیرش دانشجویان جدید است.


گشتی گفت: با حضور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های مختلف رونق بسیار زیادی یافته است.


معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در این نشست گفت: با پیگیری‌های انجام شده، 8 رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و 10 رشته گرایش در مقطع کارشناسی پیوسته به مجموع رشته گرایش های این واحد دانشگاهی برای پذیرش دانشجو از مهرماه جاری، افزوده شده است.


محمد نژاد افزود: اکنون این واحد دانشگاهی حدود یک هزار و 600 دانشجو در این واحد دانشگاهی فعالیت دارند و مشغول به تحصیل علم و دانش هستند.


وی گفت: این واحد با توجه به نیاز جامعه، دارای رشته‌های تحصیلی خوبی در مقاطع مختلف است که نیاز به اهتمام ویژه اعضای هیات علمی دارد.


معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در این نشست صمیمانه گفت: اکنون ساختمان در دست احداث این واحد دانشگاهی دارای 52 درصد پیشرفت فیزیکی است که برای تسریع در روند احداث آن نیاز به بودجه مالی داریم.


کبیر صابر مبصر افزود: همراهی دلسوزانه و همیاری اعضای هیات علمی و غیر عیات علمی در جذب عاقلانه و علمی دانشجویان می‌تواند موثر باشد.


سید محمد سقراطی، رئیس اداره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت هم در این نشست گفت: فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور و جهان شناخته شده است و جا دارد این فعالیت‌ها، در واحد فومن و شفت با حضور موثر و بیشتر اعضای هیات علمی پررنگ‌تر شود.


در این نشست صمیمانه، هریک از اعضای هیات علمی، با تبریک انتصاب گشتی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی، نظرات و پیشنهادهای خود را عنوان کردند و همچنین از تعدادی از اعضای هیات علمی که در امور دانشگاه همکاری می‌کنند، قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته