دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عنایتی: علیپور خصومتش با کاظمی را کنار بگذارد/ باید از فوت نوروزی درس عبرت گرفت

کاپیتان تیم سیاه جامگان گفت: حضور فرهاد کاظمی در سیاه جامگان به نفع فوتبال مشهد است و این تیم با حضور کاظمی نتایج خوبی را کسب می کند.
کد خبر : 42464

رضا عنایتی مهاجم تیم سیاه جامگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص انتخاب فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی این تیم گفت: «دو روز است که با کاظمی تمرینات را شروع کردیم و بسیار جای خرسندی دارد که مربی با دانشی مثل کاظمی سرمربی سیاه جامگان شد. او یک مربی کاربلد و آشنا به فوتبال ایران است که می تواند به سیاه جامگان کمک کند.»


عنایتی در خصوص مشکلات پیش آمده برای انعقاد قرارداد کاظمی با باشگاه سیاه جامگان بیان داشت: «من در جریان کامل موضوع نیستم ولی نکته ای که وجود دارد این است که وقتی یک مربی در لیگ برتر با یک تیم دیگر کار کرده است چطور الان برای کار در سیاه جامگان دچار مشکل شده است. این عوامل نشات گرفته از خصومت دیرینه ای است که بین علیپور و کاظمی وجود دارد . همه ما باید از فوت هادی نوروزی درس عبرت بگیریم و به خصومت هایی که بین خودمان وجود دارد پایان دهیم.»


وی در ادامه درباره ادامه کار سیاه جامگان با فرهاد کاظمی در لیگ برتر گفت: «با آمدن کاظمی شرایط تیم بهتر می شود و این نشاط و انگیزه در بازیکنان وجود دارد تا بتوانند نتایج خوبی را در ادامه مسابقات کسب کنند و دل هواداران را شاد کنند.»


وی در مورد فوت ناگهانی هادی نوروزی افزود: «باور این موضوع برای من بسیار سخت است و هنوز در شوک این خبر هستم. هادی انسان بسیار دوست داشتنی و از لحاظ اخلاقی بازیکن کم حاشیه ای بود که متاسفانه از جمع ما رفت و همه جامعه فوتبال را داغدار کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب