دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1394 - 13:53
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد

بهره‌برداری بیش از یک میلیون و 500 هزار مترمربع پروژه‌ عمرانی در دوره مدیریت دکتر میرزاده

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به 11 میلیون مترمربع فضای مسقف و 35 میلیون مترمربع محوطه وجود دارد.
کد خبر : 42451

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس محسن هاشمی‌ در حاشیه سفر مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی به همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی به استان‌ها دستاوردهای بسیاری به همراه دارد، اظهار کرد: همفکری درباره مسائل و مشکلات دانشگاه یکی از مهم‌ترین نتایجی است که این نشست‌ها به دنبال دارد.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با یک میلیون و 700 هزار دانشجو و 100 هزار نفر پرسنل، بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان فرض می‌شود و به همین دلیل گردهمایی‌های رؤسای دانشگاه‌ها برای اخذ تصمیمات جدید ضروری است.


معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ساخت بیمارستان برای دانشگاه آزاد همدان هنوز مطرح نشده، تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از فعال شدن رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان، احداث بیمارستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.


وی با بیان اینکه از 2 میلیون و 500 هزار مترمربع پروژه نیمه‌کاره از ابتدای مدیریت جدید دکتر میرزاده تاکنون، یک میلیون و 500 هزار مترمربع تمام شده، ادامه داد: واحدهایی که هنوز سرانه استاندارد 10 متر برای هر دانشجو را نتوانستند محقق کنند، باید توسعه یابند.


هاشمی با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به 11 میلیون مترمربع فضای مسقف و 35 میلیون مترمربع محوطه وجود دارد، خاطرنشان کرد: هنوز برخی از واحدها به استانداردهای تعریف شده دست نیافتند که باید توسعه یابند.


وی با بیان اینکه مشکلی در حوزه تأمین منابع عمرانی وجود ندارد، گفت: سازمان سما نیز دارای 636 واحد آموزشی و 953 هزار مترمربع زمین است و یک میلیون و 355 هزار مترمربع زمین در اختیار دارد.


معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه اکنون 117 آموزشکده سما در سطح کشور فعال بوده و به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند، اظهار کرد: سازمان سما اکنون 17 پروژه در دست اجرا دارد که هشت پروژه بلاتکلیف است و باید در روند اجرایی تسریع شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته