دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1394 - 14:07

اعزام نخستین کاروان دانشگاهی استان گلستان به کربلای معلی از واحد گرگان

نخستین کاروان دانشگاهی استان گلستان در سال تحصیلی جدید از دانشگاه آزاد اسلامی گرگان عازم عتبات عالیات عراق شدند.
کد خبر : 42442

مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در گرگان با اعلام اینکه نخستین کاروان‌ دانشگاهیان در سال تحصیلی جدید عصر روز گذشته از گرگان عازم عتبات عالیات عراق شدند از اعزام دومین کاروان دانشجویی در هفته آخر مهر به این سفر خبر داد.


فرامرز مفیدی با توجه به برنامه‌ریزی و آمادگی دفاتر نهاد مقام معظم رهبری برای اعزامی دانشگاهیان به زیارت عتبات عالیات در عراق افزود: برنامه کاروان‌های اعزامی در قالب 7 روز برنامه‌ریزی شده است که زائران 3 روز در نجف اشرف، 3 روز در کربلای معلی و یک روز را در کاظمین خواهند بود.


وی در خصوص برنامه کاروان‌های اعزامی گفت: زیارت عتبات در کربلا، نجف و کاظمین و درصورت امکان زیارت عتبات در سامرا و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی به همراه بازدید از بیت حضرت امام خمینی(ره)، موزه حرم امام حسین(ع)، از برنامه‌های کاروان دانشگاهیان است.


مفیدی اظهار کرد: نخستین زائران دانشگاهی این دوره، با کاروان «آبتین سفر آفاق گلستان» عازم این سفر معنوی شده اند و در روز 15 مهر وارد شهر مقدس نجف اشرف خواهند شد.


علی اکبرقربانی مدیر حراست واحد گرگان و حجت الاسلام حسنعلی مازندرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان گلستان این گروه زائران را به عنوان مدیر و روحانی کاروان همراهی می‌کنند.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته