دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1394 - 14:07

اولین کنگره مفاهیم و اصول کاربردی شنوایی‌شناسی برگزار می‌شود

اولین کنگره مفاهیم و اصول کاربردی شنوایی شناسی با بیش از ۵۰ کارگاه کاملا کاربردی تخصصی شنوایی‌شناسی از ۱۲ تا ۱۴ آبان ۹۴ در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 42433

به گزارش گروه اجتماعی آنا، حسن عبدالله زاده دبیر اجرایی اولین کنگره مفاهیم و اصول کاربردی شنوایی‌شناسی ایران با اعلام این خبر، گفت: این کنگره برای اولین بار با تاکید کامل بر مفاهیم کاربردی در رشته شنوایی از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن شرکت‌های تجهیزات شنوایی و سمعک برگزار می‌شود.


وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره ارتقای سطح علمی و عملی کارشناسان شنوایی‌شناسی سراسر کشور و تبیین جایگاه انحصاری شنوایی‌شناسی در حیطه ارزیابی و توانبخشی شنوایی و تاکید بر رتبه علمی بالای رشته شنوایی شناسی در سطح کشور، منطقه و جهان است.


عبدالله زاده عنوان کرد: برای اولین بار در این کنگره بیش از ۷۵ درصد زمان به ۵۰ کارگاه تخصصی و کاملا کاربردی، اختصاص یافته که از شاخصه‌های مهم این رویداد بوده و کلیه موضوعات سخنرانی‌ها و کارگاه‌های جانبی با الهام از موضوعات مرتبط با حوزه شنوایی در ایران و جهان همچون تکنولوژی‌های روز سمعک، محورهای تخصصی تشخیص و توانبخشی نوزادان، اطفال و سالمندان خواهد بود.


وی گفت: این کنگره دارای امتیاز بازآموزی برای تمامی شنوایی شناسان بوده و در حاشیه برگزاری آن نمایشگاه جانبی جهت معرفی تجهیزات شنوایی و انواع سمعک، با هدف به روزرسانی اطلاعات کارشناسان ذیربط و تعامل مستقیم با شرکت‌های فعال در این زمینه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته