دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1394 - 13:04

مهران شاهین‌طبع: بائرمن باید پاسخگو باشد/ سکوت می‌کنم

مربی تیم ملی بسکتبال گفت: فرمان کار دست بائرمن بوده و او بهتر می‌تواند دلایل از دست رفتن قهرمانی تیم ملی را بیان کند.
کد خبر : 42422

به گزاش خبرنگار ورزشی خبرگزرای آنا، تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در چین نتوانست از عنوان قهرمانی دوره پیش خود دفاع کند و با شکست مقابل چین میزبان در دیدار نیمه‌نهایی به جای دیدار فینال در بازی رده‌بندی به مصاف ژاپن رفت. شاگردان درک بائرمن پیش از شکست برابر چینی‌ها در مرحله گروهی نیز مغلوب فیلیپین شدند و همین شکست باعث شد تا آنها به جای ژاپن به مصاف حریف قوی تری بروند. هر چند تیمی که هدفش قهرمانی در رقابت‌های آسیایی است باید بتواند تمامی رقبایش را شکست دهد.


مهران شاهین‌طبع دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ورزشی آنا در مورد اینکه چه عواملی باعث شد تا تیم ملی نتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، گفت:« آنچه مسلم است بازیکنان زحمت و تلاش خود را انجام دادند تا تیم ملی قهرمان آسیا شود و به المپیک ریودوژانیرو راه یابد اما در جریان بازی اتفاقاتی می‌افتد که همه آنها در کنترلت نیست. وجود چنین مسائلی باعث شد تا ما به هدف‌‌مان نرسیم و نهایتا تیم سوم آسیا شویم.»


وی افزود:«‌ در مورد اینکه چه عواملی موجب شد، قهرمانی از دست برود، بهترین فرد برای پاسخگویی سرمربی تیم ملی است. به هر حال فرمان کار دست او بود و بائرمن بهتر از هر کسی می‌تواند به سوالات جواب دهد. او می‌تواند راجع به تعویض‌ها و همچنین نحوه استقرار بازیکنان درون زمین صحبت کند. من سکوت می کنم تا بائرمن هر زمانی که دلش خواست نظرش را در مورد نتایج تیم ملی بدهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب