دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1394 - 13:26

پیام‌ محرمانه «نتانیاهو» به «عباس»: اسرائیل خواهان آرام شدن اوضاع متشنج کرانه باختری است

یک مقام فلسطینی از پیام‌های محرمانه میان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست‌وزیر اسرائیل برای دستیابی به توافق با هدف آرام کردن وضعیت متشنج کرانه باختری خبر داد.
کد خبر : 42415

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری «خلیج آنلاین»، یک مسئول فلسطینی عالی‌رتبه فاش کرد در ساعات گذشته پیام‌های محرمانه‌ای میان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل درباره اوضاع متشنج قدس و کرانه باختری رد و بدل شده است.


این مقام فلسطینی که نامش فاش نشده است، گفت: دفتر «محمود عباس» یکشبه شب نامه‌ای از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر اینکه اسرائیل خواهان آرام شدن اوضاع متشنج کرانه باختری است دریافت کرد.


از سوی دیگر «عباس» پیامی به دفتر «نتانیاهو» فرستاد و اسرائیل را مسئول متشنج شدن اوضاع کرانه باختری، قدس اشغالی و شهید و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی اعلام کرد.


در همین راستا «عبدالفتاح سیسی» رئیس‌جمهوری مصر و «عبدالله دوم» پادشاه اردن نیز روز گذشته (دوشنبه) تماس‌های جداگانه‌ای با «عباس» داشتند و از وی خواسته‌اند اوضاع میدانی کرانه باختری و قدس اشغالی را کنترل کند.


درگیری‌ میان نظامیان اسرائیلی و فلسطینی‌ها که از هفته گذشته آغاز شده است، چهار شهید و بیش از 500 زخمی برجای گذاشته است و همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته