دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1394 - 16:27
رویدادهای دانشگاهی؛

کوتاه از واحدهای هشتگرد، بندرگز، شهربابک، کرمانشاه و علی آباد کتول

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با خانواده شهید مصطفی بهمن‌پور و شهید علی جعفرطرقی دیدار و گفت‌‌وگو کرد.
کد خبر : 42359

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس دکتر سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد هشتگرد به همراه اعضای هیات رئیسه با خانواده‌های دو تن از شهدای شهر هشتگرد دیدار کرد.


در این دیدار که با خانواده شهید مصطفی بهمن پور و شهید علی جعفر طرقی و در منزل خانواده شهدا برگزار شد، پدر و مادر شهدا از خصوصیات اخلاقی و پایبندی شهدا به امام و رهبر خود گفتند که تا پای جان گوش به فرمان امام خود بودند.


رئیس واحد هشتگرد نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی که با جانفشانی‌های خود امنیت و آرامش را به مردم میهن عزیزمان تقدیم کردند، گفت: این دو شهید دانشجو گرانقدر در زمان تحصیل در دانشگاه می‌توانستند به جای اعزام به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل تحصیلات خود را ادامه دهند اما در اجرای فرامین حضرت امام خمینی (ره) برای مبارزه با دشمنان و حفظ تمامیت ارضی کشور دست از دانشگاه کشیده و به سوی جبهه‌ها رفتند.


شجاعی این ایثارگری را ستود و ابراز امیدواری کرد که مجموعه استادان و دانشجویان در مراکز علمی و پژوهشی با قدرت و شتاب خوبی بتوانند در عرصه علم و فناوری رشد کرده تا با این کار بخشی از ایثار و فداکاری‌های گذشتگی‌های این عزیزان را جبران کنند.


در پایان این دیدار شجاعی به رسم یادبود یک جلد کلام‌الله مجید به همراه یک تمثال حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده این شهدا تقدیم کردند.


درخشش دانشگاهیان واحد بندرگز در ثبت آثار جشنواره هنر و ادبیات دینی دانشگاه آزاد گلستان


کانون قرآن و عترت واحد بندرگز توانست رتبه دوم ثبت آثار بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی کشور را در بین واحدهای دانشگاهی استان گلستان کسب کند.


عبدالله سرگلزایی مسئول کانون قرآن و عترت واحد بندرگز ضمن اعلام این خبر گفت: در بیستمین جشنواره هنر وادبیات دینی که به میزبانی واحد تبریز برگزار شد کانون قرآن و عترت واحد بندرگز با ثبت 58 اثر در رشته های مختلف هنری، ادبیات و پژوهشی توانست رتبه دوم ثبت اثر را در بین واحد های دانشگاهی استان گلستان به خود اختصاص دهد.


واحد بندرگز هم چنین توانسته در طی سالهای گذشته بهترین عملکرد در راستای جذب حداکثری دانشجویان در مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش کتبی و شفاهی و هم چنین جشنواره هنر وادبیات دینی کسب کند.



دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد واحد شهربابک با آزاده سرافرازسید محمد سجادی


هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک با آزاده سرافرازسید محمد سجادی در منزل وی دیدار کردند.


در این مراسم هیات رئیسه با تجلیل از صبر و بردباری و فداکاری‌های این آزاده عزیز و سایر آزادگان بزرگواردر زمان اسارت، خاطرنشان کرد: آزادگان، جانبازان و خانواده شهداحق زیادی بر گردن مردم دارند و ملت بزرگ ایران قدردان ایثار و فداکاری این بزرگواران خواهد بود.


در این مراسم همچنین آزاده خاطراتی از دوران اسارت خود و سختی‌هایی که بر آنها رفته است را بازگو کرد.


پیاده روی همگانی در کرمانشاه


همزمان با آغاز سال تحصیلی و اجرای برنامه‌های ویژه هفته آفتاب مهر و نیز ترویج ورزش همگانی در بین کارکنان، استادان و دانشجویان برنامه پیاده روی همگانی در واحد کرمانشاه برگزار شد.


برنامه ورزش صبحگاهی در قالب پیاده روی همگانی و تپه نوردی در ارتفاعات دانشگاه با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان و همراه با اجرای برنامه های جانبی و متنوع و نیز اهدای هدایا به صورت قرعه کشی به شرکت کنندگان برگزار شد. این برنامه به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی و با همکاری تربیت بدنی و روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.



جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود رشته پرتو پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول


جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود رشته پرتو پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با حضورمعاون آموزشی واحد، رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد، مدیره گروه و دانشجویان جدید الورود رشته پرتو پزشکی در سالن کنفرانس علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد.


این مراسم برای دانشجویان ورودی جدید برای توجیه نحوه انتخاب واحد و لحاظ کردن پیشنیاز و همنیاز بودن دروس و همچنین توضیحاتی درباره رشته انتخابی و آینده تحصیلی و شغلی این رشته برگزار شد.


برگزاری انتخابات انجمن دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول


این انتخابات که با حضور پرشور دانشجویان رشته پرستاری واحد از ساعت9 صبح آغاز و تا ساعت15 به طول انجامید 300نفر از دانشجویان پرستاری به پای صندوقهای رای حضور یافتند که در نهایت بعد از شمارش آرا علی میغانی با 142رای نفر اول و به عنوان ریاست انجمن پرستاری ، علی اصغر میرعربی رضی123رای، فاطمه ممشلی 119رای، محمد طورانی 109 رای و علی بای 95 رای به عنوان نفرات برگزیده انتخابات انجمن پرستاری معرفی شدند.


این انتخابات در راستای مشارکت دانشجویان در تصمیم گیری فرهنگی، دانشجویی و آموزشی برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته