دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1394 - 09:48

قدردانی از مجریان تکمیل مسجد فاطمه‌الزهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

به همت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان، از مجریان تکمیل مسجد فاطمه الزهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی سمنان قدردانی شد.
کد خبر : 42355

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در این مراسم که در مسجد فاطمةالزهرا (س) واحد سمنان برگزار شد، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با توجه به تاکید اسلام بر ساخت مسجد گفت: مساجد به عنوان مهمترین پایگاه‌های دین باعث بقا و ترویج اسلام در میان اقشار جامعه هستند و در دانشگاه می‌تواند به عنوان مرکز فرهنگی اجتماعی به عنوان پایگاهی برای اجرای برنامه‌های بزرگ فرهنگی محسوب شود.


حجت‌الاسلام رضا کهساری افزود: با تکمیل و بهره‌برداری مسجد فاطمةالزهرا (س) در این مجموعه دانشگاهی و به برکت حضور مرقد مطهر شهدای گمنام در کنار این مجموعه، امروز دانشگاه آزاد اسلامی سمنان دارای مجموعه فاخر به عنوان یک طرح ماندگار فرهنگی در میان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان شده است.


در ادامه این مراسم از تلاشگرانی که برای تکمیل این پروژه فاخر فرهنگی تلاش کردند با اهدای گل و لوح یادبود قدردانی به عمل آمد.


در این لوح که از سوی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به ریاست واحد سمنان نیز اهدا شد، آمده است: فراهم کردن ابزار و وسیله عبادت کمتر از خود عبادت نیست، این مقامی است که پروردگار متعال به ابراهیم خلیل و اسماعیل ذبیح هم در ساخت بیت‌الله العتیق و هم در طهارت و آماده کردن آن برای طواف کنندگان و رکوع و سجود کنندگان عطا فرموده است.


از اینکه در سرعت بخشیدن و مدیریت ساخت و آماده‌سازی مسجد فاطمةالزهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی سمنان تلاش وافر و سعی مستمر داشته‌اید، صمیمانه تشکر کرده و مزید توفیق حضرتعالی را از خداوند متعال خواستارم. امید است مورد قبول درگاه ذات لایزال قرار گیرد.


در این مراسم از جمعی از کارکنان حوزه‌های عمرانی و بنیاد خیرین که در تکمیل و تجهیز این پروژه فاخر فرهنگی نقش تاثیرگذار داشتند، تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته