دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1394 - 15:59
به مناسبت روز ملی دامپزشکی

میرساردو: دامپزشکان در صف اول مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و حیوان هستند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در پیامی به مناسبت روز ملی دامپزشکی گفت: دامپزشکان، این عالمان نجیب، خدوم  و بی‌ادعا برای حراست از سلامت جامعه در صف اول مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و حیوان هستند.
کد خبر : 42298

به گزارش خبرنگار آنا، در پیام دکتر طاهره میرساردو، آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


کسی که برای التیام درد انسان‌ها می‌کوشد مهربان است و کسی که برای درد حیوانات دل می‌سوزاند مهربان‌ترین انسان‌هاست…


چهاردهم مهر، روز ملی دامپزشکی، روز قدردانی و تجلیل از دامپزشکی و دست‌اندرکاران این حرفه مقدس را به همه تلاشگران و سخت‌کوشان این عرصه، استادان، دانشجویان دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دامپزشکان سراسر کشور تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزون، پیروزی مداوم و ارتقای جایگاه و شأن و منزلت واقعی دامپزشکی در صحت و سلامتی جامعه را خواهانم.


بدون شک، زحمات وتلاش های استادان و دانشجویان دامپزشکی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش، تحقیقات و ارتقای سلامت و نشاط جامعه بر هیچ کس پوشیده نبوده و قدردان زحمات این عزیزان در ارتقای سلامتی آحاد مردم هستیم.


دامپزشکان، این عالمان نجیب ، خدوم و بی‌ادعا برای حراست از سلامت جامعه در صف اول مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان هستند چرا که خطر ابتلا به بیماری های هولناک را برای حفظ سلامت هموطنانشان به جان می‌خرند که اینجانب به سهم خود از نقش ارزشمند آنها تشکر و قدردانی می نمایم.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به نوبه خود این روز بزرگ را خدمت همه دامپزشکان و تلاشگران این عرصه ، دوستداران حیوانات و عموم مردم تبریک می‌گوید. به امید اینکه همگی قدردان تلاشگران و فعالان این عرصه بوده و روزهای خوبی در انتظار دامپزشکان این مرز و بوم باشد.


تندرستی، عزت و پیروزی تمام دامپزشکان به ویژه همکاران دامپزشک در دانشگاه آزاد اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته