دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امیرپوردستان: آماده نشان‌دادن پیام سخت ایران به حکام نالایق سعودی هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در ادامه تدابیر و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا آماده هستیم تا پیام سخت، قاطع و کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به حکام نالایق سعودی نشان دهیم و اقتدار و عظمت سربازان این مرز و بوم را به رخ آنان بکشیم و نشان دهیم که ارتش ایران همواره در خدمت اسلام و مستضعفین است.
کد خبر : 42295

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم تشییع پیکر سرهنگ حاج سعید جعفری که در حادثه منا به دیدار معبود شتافت، اظهار کرد: دولت آل‌سعود نه تنها خادم‌الحرمین نیست، بلکه بیشترین خیانت و جنایت را به مسلمین جهان می‌کند و دولتی است که دستش تا مفرق به خون مردم بی‌گناه یمن آلوده است و با حمایت‌های همه‌جانبه خود از جبهه النصره مردم بی‌گناه سوریه را از بین می‌برد.


وی افزود: این دولت با حمایت‌های بی‌شائبه از گروهک تروریستی داعش دستش به خون کودکان و زنان و مردم عراق آلوده است. این رژیم با به‌وجود آوردن طالبان کام مردم بی‌گناه مردم افغانستان را به کام مرگ می‌کشاند. تمام فعالیت‌های این رژیم در راستای خواسته‌های صهیونست‌ها و آمریکاست البته نشانه‌های زوال در سیستم نالایق آل‌سعود در حال مشاهده است و زمینه‌های فروپاشی این رژیم آماده است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با تسلیت درگذشت سرهنگ جعفری به ساحت مقدس بقیه‌الله الاعظم(عج) و فرمانده معظم کل قوا و خانواده آن مرحوم، خاطرنشان کرد: این عزیز، عرفات را به خوبی درک کرد و در کنار امام زمانش(عج) حاضر شد و قبل از ماه محرم با لبان تشنه همانند ابی‌عبدالله دعوت حق را لبیک گفت و به فیض ابدی رسید و به بهشتی که مخصوص بندگان صالح الهی است، سفر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته