دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1394 - 14:57

ابراز نگرانی آیت‌الله علوی گرگانی از برخی حرکات نامتعارف در قم

آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از استادان حوزه گفت: متأسفانه حرکاتی از بعضی افراد در شهر قم مشاهده می‌شود که جای نگرانی دارد و این نوع حرکات با آداب و رسوم مسلمانان و به خصوص جایگاه حضرت فاطمه معصومه(س) مطابقت ندارد.
کد خبر : 42292

به گزارش گروه سیاسی آنا به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علوی گرگانی روز دوشنبه در دیدار جمعی از پاسداران اظهار کرد: جایگاه قم در گذشته و دوران انقلاب بسیار مورد احترام مردم بوده و آن هم به دلیل حضور مرقد حضرت معصومه(س)، مراجع و علما در این شهر است.


وی اضافه کرد: مردم احترام علما را نگه می‌دارند و حجاب و عفتشان را رعایت می‌کنند اما در وضع کنونی دشمن با برنامه‌ریزی در عرصه فرهنگ تلاش می‌کند تا روحانیت جایگاه خود را در نزد مردم از دست بدهد.


این استاد حوزه با بیان اینکه انسان در هر لباس و منصبی است، باید قدر موقعیت و جایگاه خود را بداند، افزود: مهمترین هدف مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خدمت به جامعه و احساس مسئولیت نسبت به همنوعان باشد.


علوی گرگانی با اشاره به اینکه خدمت به نظام جمهوری اسلامی از بهترین خدمات است، گفت: کسانی که در این نظام خدمت می‌کنند لازم است از هر لحاظ الگو برای سایر کشورهای اسلامی باشند و طوری رفتار کنند که مایه زینت حضرت ولی عصر(عج) شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: علوی گرگانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته