دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1394 - 14:56

آیت‌الله نوری‌همدانی: آل‌سعود رژیمی قبیله‌ای و نوکر آمریکاست

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید گفت: آل‌سعود رژیمی قبیله‌ای، نوکر آمریکا و رفیق صمیمی رژیم کودک‌کش اسرائیل است و سرمایه خود را برای ترویج انحرافات و اسلام‌ستیزی و گروه‌های تروریستی هزینه می‌کند، بنابراین نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌تواند با چنین کشوری روابط دوستانه داشته باشد.
کد خبر : 42289

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از مرکز خبر حوزه، نوری‌همدانی در دیدار با مداحان پاسدار اظهار کرد: دشمن تمام سعی خود را می‌کند تا آثار کشورهای اسلامی را نابود کند، نفوذ دشمن در کشورهای اسلامی حجابی است بین اسلام و مردم. بنابراین با هوشیاری کامل می‌توان جلوی نفوذ دشمن را در زمینه‌های مختلف فرهنگی گرفت.


وی با بیان اینکه «فاجعه منا از حوادثی است که تا ابد در تاریخ نقش خواهد بست»، افزود: در شرایط حساسی از جهان اسلام قرار گرفته‌ایم، بنابراین دشمن‌شناسی و شناخت زمان از وظایف مؤمنان است.


این مرجع تقلید با اشاره به صف‌آرایی دشمن در برابر حق، گفت: دشمن با تمام قوا و امکانات، خود را برای نابودی اسلام و از بین بردن معارف حقه، بسیج کرده و هدف آنها نیز مشخص است بنابراین حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب از دیگر وظایف مؤمنین و انسان‌های ولایی است.


نوری‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: حوادث تاریخی در ارتباط با یکدیگرند و هر موقع خطری برای فرهنگ در اسلام پیش آمده، این عاشورا بوده است که جلوی یکه‌تازی دشمن را در عرصه تخریب فرهنگ گرفته است؛ فرهنگ عاشوراست که به مسلمانان درس ایثار مقاومت و جهاد می‌دهد.


وی با بیان اینکه «از وظایف مؤمنین ترویج روحیه جهادگری است و این روحیه باید در شرایط کنونی حفظ و تقویت شود»، خاطرنشان کرد: لازم است فرهنگ ایثار و استکبار‌ستیزی و آل‌سعود‌ستیزی در جامعه هر چه بیشتر تقویت شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: آل سعود حادثه منا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته