دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به میزبانی واحد علوم دارویی

غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در هشتمین جشنواره فناوری نانو آغاز به کار کرد

رئیس واحد علوم دارویی از حضور بیش از 30 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در هشتمین جشنواره فناوری نانو در روزهای 13 تا 16 مهر واقع در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.
کد خبر : 42270

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با افتتاحیه هشتمین جشنواره فناوری نانو که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، غرفه دانشگاه آزاد اسلامی نیز به میزبانی واحد علوم دارویی آغاز به کار کرد.


رئیس واحد علوم دارویی و مدیر کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد نانو درباره برگزاری این جشنواره گفت: در نمایشگاه امسال 133 شرکت ایرانی مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، نهادهای ترویجی و نشریات تخصصی در 128 غرفه به ارائه و معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای علمی خود در حوزه نانو خواهند پرداخت.


دکتر سیدمهدی رضایت افزود: هشتمین جشنواره فناوری نانو شامل بخش‌های مختلفی همچون تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی درحوزه نانو، سلامت و بهداشت، کشاورزی، نساجی، ساختمان، آب و محیط زیست، مواد اولیه نانویی و پلیمر و کامپوزیت است.


رئیس واحد علوم دارویی گفت: طبق آخرین آمار بیش از 30 واحد دانشگاهی دستاوردهای خود را در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند و از سوی معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم دارویی اطلاع‌رسانی وسیعی در سطح تمامی واحدها به عمل آمده است، بنابراین از روسا، معاونان و به ویژه معاونان پژوهش و فناوری، استادان، همکاران و دانشجویان دانشگاهی برای بازدید از نمایشگاه دعوت بعمل می‌آید. همچنین امیدواریم تا همه مسولان دانشگاهی شرایط مساعدی برای امکان حضور فعالین این عرصه و بازدید و استفاده علاقه‌مندان از آخرین دستاوردهای این نمایشگاه را نیز فراهم کنند.


وی افزود: هماهنگ شده است که دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های کشور به صورت گروهی و با حمایت سایت ستاد نانو بتوانند از نمایشگاه بازدید کنند.


نمایشگاه فناوری نانو که به صورت سالیانه از سوی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه داخلی در حوزه فناوری نانو و دومین نمایشگاه فناوری نانو در قاره آسیا به شمار می‌رود.


علاقه‌مندان به بازدید می‌توانند از ساعت 9 تا 16 از 13 تا 16 مهر در سالن خلیج فارس نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور یابند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته