دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس واحد سبزوار: دانشجویان امروز، مدیران و آینده‌سازان فردای جامعه هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار، دانشجویان امروز را آینده‌سازان و مدیران فردای جامعه دانست و گفت: این اهمیت تعلیم و تربیت و آموزش عالی را نشان می‌دهد و باید قدر شرایط و فرصت‌ها را دانست.
کد خبر : 42262

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمّدرضا سعیدی‌‌اصل که در همایش توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار سخن می‌گفت با تبریک فرارسیدن سال نوی تحصیلی، ابراز امیدواری کرد که دانشجویان بتوانند این دوران مهم از زندگی را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند.
رئیس واحد سبزوار با بیان تاریخچه‌ کوتاهی از شکل‌گیری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این مجموعه‌ بزرگ در سال 1361 با حمایت و کمک یک میلیون تومانی امام خمینی (ره) پا گرفت و امروز به مرحله‌ای از رشد و شکوفایی و بالندگی رسیده که به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه‌ حضوری جهان مطرح است.
سعیدی‌اصل وجود مجموعه‌ عام‌المنفعه‌ آموزشی همچون دانشگاه آزاد اسلامی را یک غنیمت و مایه‌ افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: یکی از ثمره‌های این تلاش و بالندگی را می‌توان کسب مقام نخست دانشگاه آزاد اسلامی در تولید مقالات علمی و پژوهشی کشور در سال‌های اخیر نام برد.
رئیس واحد سبزوار از دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به‌عنوان نخستین و قدیمی‌ترین دانشگاه تأسیس‌شده در سبزوار یاد کرد و گفت: خوشحالیم امروز پس از کسب تجربه‌های ذی‌قیمت در آموزش عالی، در همه مقاطع تحصیلی دکتری، کارشناسی‌ارشد، کارشناسی و کاردانی شاهد پذیرش دانشجو هستیم.
وی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار را در تعداد فارغ‌التحصیلان نیز در شهرستان، پیشگام دانست و افزود: تاکنون بالغ بر سی هزار فارغ‌‌التحصیل داشته‌ایم که بسیاری از این عزیزان اکنون در مقاطع بالاتر مشغول به ادامه‌ تحصیل هستند.
سعیدی‌اصل بهره‌مندی از استادان مجرب، امکانات رفاهی درخور و تجهیزات آموزشی مناسب در فضایی بالغ بر 65 هزار مترمربع را از جمله نقاط قوت دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار به‌ عنوان یک واحد بسیار بزرگ در سطح منطقه عنوان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته