دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سیروس دین‌محمدی: جدایی رونالدو به سود استقلال‌ است/ تعطیلی20 روزه لیگ اشتباه بود

مربی استقلال گفت: کی روش می توانست با سه روز تعطیلی تیم ملی را به مصاف عمان ببرد و نیازی نبود که وی برای این بازی لیگ را 20 روز تعطیل کند.
کد خبر : 42237

سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: «به رغم نبود ملی‌پوشان امید و بزرگسال‌مان دیگر بازیکنان تیم با انگیزه بالایی مشغول تمرین هستند. امیدوارم این روند حفظ شود تا در بهترین فرم خود به مصاف پدیده برویم؛ البته به شرطی که مابقی ملی‌پوشان تیم سالم برگردند. فعلا که مصدومیت فرشید اسماعیلی در دیدار تیم امید با اردن ما را به شدت نگران وضعیت بازیکنان تیم کرده است.»


وی درباره عدم بازگشت جاسم کرار به تمرینات آبی‌پوشان و همچنین جدایی عجیب و غریب ریوالدو بیان داشت: «امیدوارم مشکل جاسم هر چه زودتر مثل مگویان حل شود. او بازیکن خوبی است و می‌تواند به استقلال در بازی‌های آینده کمک کند. درباره جدایی ریوالدو هم باید گفت که این موضوع به سود هر دو طرف بود. خانواده او علاقه‌ای به زندگی در ایران نداشتند و او نمی توانست با تمرکز کافی در کنار تیم باشد. بهتر این بود که فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند. البته استقلال در پست هافبک بازیکنان خوبی دارد که می‌توانند خلاء ریوالدو را به راحتی پر کنند.»


مربی تیم استقلال با انتقاد از تعطیلی 20 روزه لیگ به خاطر دیدار تیم ملی با عمان خاطرنشان کرد: «اینکه دائما لیگ را تعطیل می‌کنند به ضرر تمامی تیم‌ها به خصوص تیم‌هایی است که ملی‌پوش دارند. بازیکنان از فرم مسابقه خارج می‌شوند و کیفیت لیگ افت می‌کند. برای بازی با تیمی مثل عمان سه روز تعطیلی لیگ کافی بود. زمانی که خودم بازیکن تیم ملی بودم در جام ال‌جی با هت‌تریکی که داشتم موفق شدیم پنج گل به عمان بزنیم. الان 20 روز لیگ تعطیل می‌شود و به کیفیت بازی‌های لطمه وارد می شود.»


دین‌محمدی در مورد مشکلات مالی استقلال و مسائلی که با اسپانسر باشگاه پیش آمده، عنوان کرد: «اختلاف نظر همه جا هست ولی من خیالم راحت است که مشکلات مالی به زودی برطرف می‌شود و دست از سر استقلال برمی‌دارد. مدیران باشگاه در تلاش هستند تا بازیکنان تیم دغدغه مالی نداشته باشند. آنها به خوبی می‌دانند بازیکنان وقتی تمرکز کافی داشته باشند، بهتر می توانند برابر حریفان بایستند.»


مربی استقلال در مورد مشکلات خط دفاعی آبی‌پوشان در دیدارهای این فصل به خصوص مقابل راه‌آهن، تصریح کرد: «مطمئن باشید وقتی تیمی گل می‌خورد همه مقصرند. به همین خاطر نباید فقط خط دفاعی و دروازه‌بان تیم را مقصر بدانیم. ما تا قبل از دیدار با راه‌آهن فقط دو گل خورده بودیم و در آن بازی بازیکنان تیم تمرکز دفاعی همیشگی را نداشتند و به همین خاطر سه بار دروازه‌مان باز شد. روی این موضوع کار کرده‌ایم و مطمئن هستم بعد از این چنین گل‌هایی وارد دروازه استقلال نمی‌شود.»


دین محمدی در مورد دیدار استقلال با پدیده در هفته هشتم لیگ برتر نیز بیان داشت: «بازی‌های این تیم را دیده‌ام. بسیار آماده و سرحال هستند. آنها موفق شدند تراکتورسازی را شکست دهند. بنابراین بازی دشواری پیش رو داریم. رضا مهاجری سرمربی پدیده در این فصل ثابت کرده که اهداف مهمی با تیمش دارد. با این حال استقلال اگر بدون مصدوم به مصاف پدیده برود می‌تواند سه امتیاز بازی را حتی در مشهد کسب کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته