دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بختیاری‌زاده: بازیکنان خاطی باید پاسخگو باشند/ برای برد مقابل راه‌آهن به تهران می‌آییم

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: در حال حاضر تمام تیم های فوتبال ایران دچار مشکلات مالی هستند و این قضیه فقط مختص استقلال اهواز نیست.
کد خبر : 42236

سیاوش بختیاری زاده سرمربی تیم استقلال اهواز در گفت وگو با خبرنگار آنا در خصوص وضعیت استقلال اهواز گفت: «تیم ما به طور مرتب تمرینات خودش را ادامه می دهد. از تعطیلات نهایت استفاده را برای هماهنگی بیشتر انجام دادیم و در راستای آمادگی بهتر فردا یک بازی تدارکاتی با تیم جنوب سوسنگرد انجام خواهیم داد.»


بختیاری زاده در خصوص بازی بعدی این تیم مقابل راه آهن اظهار داشت: «راه آهن تیم بسیار خوبی است و بازی گذشته این تیم مقابل استقلال را دیدم و نمایش بسیار خوبی از خودش نشان داد. ما برای برد به تهران می آییم و تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم تا بتوانیم با 3 امتیاز کامل از تهران برگردیم.»


وی در مورد مسائل مالی باشگاه استقلال اهواز و مشکلاتی که برای چهار بازیکن این تیم بوجود آمد بیان داشت: «در حال حاضر تمام تیم های فوتبال ایران با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند. سپاهان اصفهان به عنوان یک تیمی که از ساختار مدیریتی قوی برخوردار است در این هفته‌ها دچار مشکلات مالی شده است. استقلال تهران و پرسپولیس و سایر تیم های بزرگ ایران در مسائل مالی و پرداخت قراردادهای بازیکنان خودشان به مشکل برخوردند. استقلال اهواز هم از این قاعده مستثنی نیست و چنین شرایطی دارد.»


وی ادامه داد: «با توجه به اینکه مالک باشگاه استقلال اهواز از افراد متمول اهواز محسوب می شود و دارای چندین بنگاه اقتصادی است ولی با توجه به سیر نزولی اقتصاد، این باشگاه هم دچار مشکلات مالی شده است و نتوانسته است در پرداخت پول‌ها به قول های خود عمل کند. به هر حال بازیکنان قراردادی دارند و باید به آن پایبند باشند. چهار بازیکن خاطی استقلال باید در کمیته انظباطی پاسخگو باشند و امیدوارم هر چه سریعتر مشکل این بازیکنان حل شود تا بتوانیم از وجود آنها در تیم استفاده کنیم.»


وی در پایان گفت: «همه بازیکنان استقلال مثل فرزندان من هستند و من هم از وضع فعلی ناراحت هستم. بازیکن هم دارای زندگی و خانواده است و باید از طریق فوتبال بتواند امورات زندگی خودش را بچرخاند. امیدوارم هر چه زودتر باشگاه بتواند به مسائل مالی بازیکنان رسیدگی کند و بچه ها با روحیه بالایی در خدمت تیم باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته