دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اتلتیکو مانع صدرنشینی رئال شد/ ویارئال صدرنشین جدید لالیگا

دربی حساس شهر مادرید بین رئال و اتلتیکو در ورزشگاه ویسنته‌کالدرون با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
کد خبر : 42174

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در این دیدار رئال بازی را بهتر شروع کرد و سرانجام خیلی زود فشار آنها باعث شد مزد بازی بهتر خود را بگیرند. حرکت زیبای کارواخال نتیجه داد و بنزما در دقیقه 9 دروازه میزبان را باز کرد. در این صحنه بنزما با ضربه سر خود رئال را پیش انداخت.


در دقیقه 22 آتلتیکو صاحب یک ضربه پنالتی شد اما ضربه پنالتی گریزمان را ناواس به شکلی فوق العاده مهار کرد و دروازه تیمش را نجات داد.


در نیمه دوم اتلتیکو بیشتر صاحب توپ و میدان بود و رئالی ها چشم به ضدحملاتی دوخته بودند تا اینکه در دقیقه 83 حرکت خوب جکسون مارتینز در سمت راست دفاع مادرید و سردرگمی دروازه بان و خط دفاعی این تیم باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود و ویتو دروازه مهمان را باز کند. در نهایت بازی با نتیجه 1-1 خاتمه یافت رئال 15 امتیازی شد تا با بارسلونا هم امتیاز شود و ویارئال در صدر لیگا باقی بماند.


در دیگر دیدارهای دیشب اتلتیک بیلبائو موفق شد در خانه با نتیجه سه بر یک والنسیا را شکست دهد و به بردی ارزشمند دست یابد. رئال بتیس موفق شد در خانه رایو وایکانو به پیروزی برسد و با دو گل این تیم را شکست دهد. همچنین لوانته نیز موفق شد با تک گل سون در دیداری جنجالی ویارئال را شکست دهد. در این دیدار جنجالی 10 بازیکن کارت زرد گرفتند و یک بازیکن نیز از زمین مسابقه اخراج شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته