دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1394 - 16:55
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: شاید کمیسیون ویژه از اول هم قصد داشت که نکات منفی برجام را برجسته کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از زمان تشکیل کمیسیون ویژه برجام قرار بود که گزارشی جامع در زمینه برجام ارائه شود اما متأسفانه در گزارش نهایی نقاط ضعف برجام برجسته شد. 
کد خبر : 42135

نوذر شفیعی، نماینده مردم ممسنی در مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره ارزیابی خود از گزارش کمیسیون ویژه برجام، اظهار کرد: البته شاید بتوان این ارزیابی را داشت که از ابتدا این هدف بود که نقاط منفی برجسته شود. گزارشی که امروز در جلسه علنی مجلس قرائت شد، همه ابعاد اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی را مورد توجه قرار نداده بود.


وی همچنین درباره طرح مشترک فراکسیون رهروان و اصولگرایان در خصوص برجام، افزود: هر فرد یا هر گروهی دیدگاه خودش را دارد. من در جلسه مشترک نمایندگان این دو فراکسیون بودم و می‌دانم که در این جلسه چه گذشته است. متأسفانه برخلاف توافق صورت گرفته هر یک راه خود را رفتند.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آقای لاریجانی از زمان تشکیل کمیسیون ویژه همواره می‌خواست که همه جناح‌های سیاسی موجود در مجلس بتوانند نظرهای خود را ارائه کنند، در بررسی برجام سهم داشته باشند و مبنای انتخاب اعضای کمیسیون ویژه هم همین بود.


شفیعی خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجود این تمهیدات، نگاه سیاسی یک جریان قالب شد و گروهی خلاف آنچه توافق کرده بود، عمل کرد و این پسندیده و اخلاقی نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته