دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1394 - 16:52
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد

نماینده مردم قائنات: گزارش کمیسیون برجام جهت‌گیری سیاسی داشت

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه متأسفانه گزارش کمیسیون ویژه با جهت‌گیری سیاسی و بر اساس یک نظر سیاسی تدوین شد، گفت: حضرت آقا پیش از این گفته بودند که برجام به موضوعی برای دوشقه‌ شدن جریان‌های سیاسی تبدیل نشود، متأسفانه با وجود این توصیه همین اتفاق افتاد.
کد خبر : 42131

جواد هروی نماینده مردم قائنات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره ارزیابی‌ خود از قرائت گزارش کمیسیون ویژه برجام در جلسه علنی امروز -یکشنبه 12 مهرماه- مجلس اظهار کرد: باید بپذیریم که برجام حاصل کار چند کشور است و هیچ‌کس نمی‌تواند این ادعا را داشته باشد که حرفش وحی‌ منزل است. آن‌هایی که می‌گویند برجام باید بدون ایراد باشد، دچار وسواس سیاسی شده‌اند و این پذیرفتنی نیست.


این نماینده مردم قائنات در مجلس ادامه داد: کمیسیون برجام خوب عمل نکرد و کارنامه خوبی از خود برجای نگذاشت. انشقاق آرا در برجام خیلی متناسب با فضای فعلی نبود.


هروی همچنین درباره روند تصویب طرح مربوط به برجام خاطرنشان کرد: فراکسیون رهروان در زمینه بررسی این طرح در جلسه علنی مجلس بسیار بد عمل کرد و برخلاف تمام تمهیدات اولیه نتیجه مورد انتظار درنیامد، گرچه یک فوریت آن تصویب شد.




انتهای پیام/

برچسب ها: جواد هروی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته