دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1394 - 16:33

استقبال متقاضیان جدیدالورود از ثبت‌نام در واحد هشتگرد

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد گفت: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود این واحد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی با استقبال بسیار خوب متقاضیان ورود به دانشگاه مواجه شد.
کد خبر : 42129

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسام‌الدین دریلی گفت: تا پایان هفته اول ثبت‌نام در حدود 1600 نفر از کسانی که متقاضی ورود به دانشگاه بوده و در سایت معاونت سنجش و پذیرش ثبت‌نام اینترنتی انجام داده بودند با مراجعه به واحد ثبت‌نام حضوری خود را انجام دادند.


دریلی آمار ثبت‌نامی‌ها را با توجه به تعداد اسامی معرفی شده از سوی معاونت سنجش و پذیرش بسیار خوب دانست و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ مجوز رشته‌های جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با توجه به پتانسیل‌های موجود در منطقه تعداد افرادی که متقاضی ورود به دانشگاه هستند، رشد چشمگیری داشته باشد .


وی افزود: برای نخستین در تاریخ تاسیس واحد هشتگرد کارت‌های دانشجویی دانشجویان جدیدالورود در همان روز ثبت‌نام صادر و به دانشجویان ارائه شد.


مجموع تعداد دانشجویان در حال تحصیل این واحد دانشگاهی بیش از 6000 نفر بوده که امید است در ترم‌های آتی با توجه به رشته‌های تحصیلی جدید که به تصویب خواهد رسید تعداد دانشجویان در حال تحصیل به بیش از 9000 نفر برسد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته