دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1394 - 16:29

بازدید عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از واحد کاشان

 عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به منظور بازدید از امکانات فنی آزمایشگاهی و رفاهی و نیز بررسی مسائل و مشکلات واحد کاشان از این دانشگاه  بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل قرار گرفت.
کد خبر : 42126

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد واحد کاشان در نشستی با مهندس محلوجی بیان کرد:‌ این واحد به عنوان نخستین واحد دانشگاهی استان اصفهان توانسته است با تربیت دانشجویان در رشته‌های فنی و مهندسی سهم بزرگی در توسعه صنعتی و عمرانی کاشان داشته باشد.


دکتر مهدی اخباری گزارشی از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی و رفاهی و نیز افزایش رشته‌های دانشگاه ارائه داد و عنوان کرد: با توکل به خدا و کمک مسئولان در آینده نزدیک در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به تربیت دانشجو خواهیم پرداخت و امیدواریم در این زمینه بتوانیم از کمک‌های استانی و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بهره بگیریم.


عضو هیات امنای استان اصفهان هم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با دوراندیشی بزرگان شهرستان کاشان از جمله آیت‌الله یثربی (ره)‌ تاسیس شد و امروز به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاهی استان باید در راستای توسعه کیفی – رفع مشکلات عمرانی و صنعتی شهرستان و نیز افزایش رشته‌های تکمیلی گام بردارد.


مهندس حسین محلوجی در پایان این بازدید با تشکر از تمامی استادان، کارمندان و دانشگاهیان گفت: مشکلات واحد کاشان را در تمامی زمینه‌ها به مسئولان ارائه و سعی خواهیم کرد همچون گذشته در راستای رفع و کاهش کاستی‌ها و نیز افزایش کیفی دانشگاه گام‌های موثری برداریم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته