دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1394 - 15:40

پایان کار شناگران ایران در مسابقات رده سنی آسیا با کسب 4 مدال

آخرین روز مسابقات شنای رده های سنی آسیا (بانکوک۲۰۱۵) با حضور شناگران ایران در چهار ماده فینال امروز (یکشنبه) به پایان رسید.
کد خبر : 42113

به گزارش گروه ورزشی آنا، امروز چهارمین و آخرین روز از هشتمین دوره مسابقات شنای قهرمانی رده های سنی آسیا (بانکوک۲۰۱۵) برگزار شد که طی آن چهار شناگر ایران که صبح امروز به مرحله فینال راه یافتند و در آخرین رویداد خود دقایقی پیش به آب زدند.


در نخستین فینال احمدرضا جلالی ۵۰متر آزاد را در ۲۳:۷۹ شنا کرد و به مقام هفتم رسید.پس از او علیرضا امین زمردی شناگر رده سنی ۱۳-۱۴ سال در همین ماده به آب زد. زمردی رکورد ۲۴:۹۴ را از خود بجای گذاشت و به مقام چهارم رضایت داد.فینال بعدی با حضور جمال چاوشی فر در ۱۰۰متر کرال پشت همراه شد.


چاوشی فر که رکورد ملی این ماده را هم در اختیار دارد زمان ۵۷:۸۰ را ثبت کرد تا در جایگاه ششم بایستد.آخرین نماینده ایران در این دوره از مسابقات هم امیرمحمد عزیزی مقدم بود. عزیزی در ماده ۱۰۰متر کرال پشت رده سنی ۱۳-۱۴ سال با ثبت زمان ۱:۰۴:۱۳ هفتم شد.


با این حساب پرونده شنای تیم ملی ایران در هشتمین دوره مسابقات رده های سنی آسیا بسته شد. کاروان شنای ایران در این رقابت ها یک نقره و سه برنز گرفت و به کار خود با مجموع ۴مدال پایان داد.


انتهای پیام/

برچسب ها: بانکوک شنا ایران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته