دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مهر 1394 - 15:57
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد

تاجگردون: ادبیات جلیلی و حتی جملات محاوره‌ای او در گزارش کمیسیون ویژه مشهود است/ زاکانی دوستانش را به کمیسیون آورده بود و گزارش را نوشتند

یکی از اعضای کمیسیون ویژه برجام گفت: ادبیات آقای جلیلی در گزارش کمیسیون ویژه برجام کاملا مشهود است؛ حتی جملات محاوره‌ای آقای جلیلی نیز در این گزارش نهایی دیده می‌شود. 
کد خبر : 42111

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره ارزیابی خود از گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام اظهار کرد: گزارش برجام یک رفتار سیاسی یکجانبه‌گرایانه بود. متن تنظیم‌شده در این کمیسیون از بیرون بود و بر اساس گزارش کمیته‌های تخصصی کمیسیون نبود.


عضو کمیسیون ویژه برجام در مجلس در ادامه تصریح کرد: آنچه در گزارش کمیسیون در زمینه اقتصادی مطرح شد کاملا خلاف واقع است و متأسفانه در این گزارش، قرائت آمریکایی‌ها دیده می‌شود. در حالی که مقام معظم رهبری گفته بودند که مسئولان پاسخ آمریکایی‌ها را بدهند ولی می‌بینیم که با وجود این تأکیدات، همان قرائت در گزارش آمده است.


نماینده مردم گچساران در مجلس با بیان اینکه «من و دو نفر از نمایندگان در زمان تصویب گزارش نهایی در کمیسیون، جلسه کمیسیون ویژه را ترک کردیم»، اضافه کرد: آقای زاکانی افراد زیادی را که از دوستانش بودند به کمیسیون آورده بود و با کمک آنها این گزارش را تهیه کرد. او بر این اساس همواره می‌گفت که ما به فلان نتیجه رسیده‌ایم که من از او می‌پرسیدیم که مگر شما یک نفر نیستید پس چطور مدام خود را جمع می‌بندید؟


وی با بیان اینکه «گزارش کمیسیون ویژه برجام تأثیر حقوقی ندارد»، تاکید کرد: به زودی درباره این اقدام اعضای کمیسیون بیانیه‌ای را منتشر خواهیم کرد تا برای افکارعمومی مشخص شود که چه اتفاقی در کمیسیون ویژه برجام افتاده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته