دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1394 - 09:13
معاون پژوهش و فناوری واحد بجنورد در گفت‌وگو با آنا خبر داد

جشنواره کارآفرینان دانشگاهی خراسان شمالی 25 آبان برگزار می‌شود؛ معرفی و تجلیل از کارآفرینان و ایده‌های برتر

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از برگزاری جشنواره سه‌روزه کارآفرینان دانشگاهی خراسان شمالی از 25 تا 27 آبان جاری و معرفی ایده برتر در این جشنواره خبر داد.
کد خبر : 42108

دکتر محمد ضمیریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: جشنواره استانی کارآفرینی دانشگاهی با حضور فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آزاد خراسان شمالی در سه محور صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار خواهد شد.


وی افزود: جشنواره کارآفرینان دانشگاهی با هدف شناسایی و تشویق فارغ‌التحصیلان و دانشجویان کارآفرین، الگوسازی برای جوانان و دانشجویان ایرانی، توسعه کارآفرینی جوانان به عنوان یک حوزه علمی و اجرایی و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان جوانان برگزار می‌شود.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد ادامه داد: در این جشنواره که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می‌شود از بین کارآفرینان شرکت‌کننده 20 تا 25 کارآفرین برتر برای اختصاص غرفه نمایشگاه از سوی کمیته علمی جشنواره شناسایی و سپس از بین آنان 9 کارآفرین در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و از آنها تجلیل می‌شود.


ضمیریان با بیان اینکه ایده برتر هم در این جشنواره معرفی می‌شود، گفت: از 3 ایده برتر نیز با نظر کمیته علمی تجلیل به عمل خواهد آمد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در مورد مهلت ارسال آثار به این جشنواره اظهار کرد: همزمان با سایت جشنواره که تا هفته آینده آپلود و اطلاع‌رسانی خواهد شد، متقاضیان حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 15 آبان به دبیرخانه این جشنواره در واحد بجنورد ارسال کنند.


ضمیریان با بیان اینکه کمیته علمی این جشنواره ترکیبی از استادان دانشگاهی و متخصصان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی هستند، گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افراد باتجربه‌ای که سابقه داوری‌های زیادی را داشته‌اند برای عضویت در کمیته علمی معرفی خواهد کرد که این افراد با کمک استادان دانشگاه منتخبان و برترین‌ها را معرفی می‌کنند.


وی از افتتاح این جشنواره در 25 آبان خبر داد و گفت: دو روز 25 و 26 به برگزاری نمایشگاه اختصاص یافته است و روز 27 آبان اختتامیه جشنواره و تجلیل از کارآفرینان برتر دانشگاهی خواهد بود که از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی هم دعوت خواهد شد که در این مراسم حضور داشته باشند.


ضمیریان درباره حامیان این جشنواره گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی، همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد استان خراسان شمالی، سازمان‌ها و نهادها، استانداری و پارک علم و فناوری استان ما را در برگزاری این جشنواره یاری خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته