دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امید ابراهیمی: نوروزی صفات اخلاقی بارزی داشت/ بازی با عمان سخت است

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: حضور جمع زیادی از مردم در تشییع جنازه هادی نوروزی نشان دهنده شخصیت بالا و صفات اخلاقی ممتاز این بازیکن است.
کد خبر : 42089

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص فوت ناگهانی هادی نوروزی گفت: «صبح پنجشنبه زمانی که می خواستیم به تمرین برویم از شنیدن این خبر شوکه شدیم. این خبر خیلی ناراحت کننده بود. هادی هم‌استانی من بود و علاوه بر آن در بازی‌های مختلفی روبه روی هم بازی می کردیم. نه اینکه حالا و در شرایطی که دیگر هادی در جمع ما نیست بخواهم بگویم اما واقعا هادی پسر خیلی با اخلاق و متینی بود. باید به جامعه ورزش و جامعه فوتبال این اتفاق را تسلیت بگویم. جای او پیش ما خالی است. امیدوارم ما فوتبالی‌ها که کنار هم هستیم، بیشتر قدر همدیگر را بدانیم.»


وی ادامه داد: «حضور مردم در تشییع جنازه هادی نشان دهنده شخصیت بالای او در فوتبال بود. حتما صفات اخلاقی هادی برجسته بود که اینچنین مردم برای فوتش ناراحت شدند و چنین واکنشی از خودشان نشان دادند. اگر غیر از این بود، مردم این همه واکنش نشان نمی دادند. هادی انسان دوست داشتنی و با اخلاقی بود. شاید تا موقعی که کسی را داریم قدرش را نمی دانیم اما وقتی که می رود تازه می فهمیم چه انسان دوست داشتنی بود. هادی هم چنین شرایطی داشت.»


ابراهیمی در مورد حمایت باشگاه پرسپولیس از خانواده نوروزی اظهار داشت:« هادی در چند سال اخیر زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید. شاید ما نهایت چند سال این زحمت‌های هادی یادمان باشد اما مطمئنا خانم و بچه هایش نمی توانند این فقدان را هضم کنند. خواهشم از مسوولان ورزش و باشگاه پرسپولیس این است که حواسشان به خانواده هادی باشد. اینطور نباشد که بعد از چند روز یا نهایت چند ماه آنها را فراموش کنند. باید همیشه از آنها حمایت کرد. باید این فرهنگ را جا بیندازیم که برای بازیکنی که 10 سال جوانی اش را برای این باشگاه گذاشته ارزش قائل باشیم و قدرشناس خودش و خانواده اش باشیم.»


بازیکن تیم ملی در مورد شرایط اردو تیم در دوبی گفت:«تیم ملی هیچ وقت شوخی بردار نیست. به قول کی‌روش تیم ملی اصلا بازی دوستانه ندارد و همه بازی‌هایش بین المللی و جدی است. از روز اولی که وارد اردو شدیم همه بازیکنان سخت در حال تمرین کردن هستند. در فوتبال روز دنیا همه در حال تلاش هستند و هر تیمی که بیشتر تلاش کند موفق‌تر خواهد بود. هر چه بیشتر در تمرین تلاش کنیم در زمین بازی و در روز بازی راحت‌تر هستیم. تمرینات خوبی در این اردو داشته ایم و با اضافه شدن بازیکنان لژیونر تیم کامل شده است تا آماده دیدار برابر عمان شویم؛ دیداری که قطعا سخت‌ترین بازی ما در این مرحله است.»


ابراهیمی در مورد شرایط بازی با عمان افزود:« سبک بعضی تیم ها خیلی به ما نزدیک است. تیم‌هایی نظیر کره جنوبی و ژاپن حریفان دشواری هستند اما سبک بازیشان با ما متفاوت است ولی تیم‌های کشورهای حوزه خلیج فارس سبک نزدیکی به فوتبال ما دارند و این کار ما را در بازی برابر عمان سخت می کند. علاوه بر این آنها میزبان هستند و ما میهمان و این موضوع هم به نفع آنهاست. با این حال با درنظر گرفتن نکات مدنظر کادر فنی و تلاش بازیکنان امیدوارم بتوانیم با دست پر از میدان بیرون بیاییم.»


هافبک تیم استقلال در مورد شرایط ایران برای صعود به جام جهانی بیان داشت: «نباید نگران این باشیم که تیم ملی به جام جهانی می رود یا نه. شکر خدا هم کادر فنی مجرب و با دانشی داریم که در راس آن کی روش حضور دارد و هم اینکه توانایی فوتبال ایران خیلی بالاتر از این حرفهاست. ما باید تلاشمان را بیشتر کنیم و خودمان را قبول داشته باشیم و باور کنیم کیفیت‌مان از خیلی تیم‌ها بالاتر است. باید با تمرین خیلی زیاد کیفیت‌مان را بالاتر هم ببریم و به فکر حضور خوب در جام جهانی باشیم.»


وی در مورد شرایط استقلال در این فصل گفت: «خوشبختانه در حال حاضر در صدر جدول حضور داریم و نگه داشتن صدر سخت‌تر از رسیدن به آن است. در چند بازی آخر لیگ مقابل نفت و راه آهن خوب کار نکردیم. امیدواریم با مدیریت مظلومی در تیم و کمک بازیکنان و کادر فنی امسال بتوانیم به جایگاهی در شان استقلال دست پیدا کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته